پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

فرماندار زرندیه گفت: آینده جمهوری اسلامی ایران بسیار روشن است چرا که ملت ایران همه مشکلات را به جان خریدند تا ارزش ها را حفظ کنند و آینده روشنی برای کشور ترسیم شود.

سیامک سلیمانی امروز پنجشنبه ۱۱ دیماه در نشستی با اصحاب رسانه، فعالان مجازی و مدیران روابط عمومی ادارات زرندیه اظهار کرد: مدیران از تعامل با رسانه ها سود خواهند برد و باید خبرنگار را همراه و نه در مقابل یک سازمان دانست.

وی مدیران شهرستان را مکلف و ملزم به تعامل دوسویه با خبرنگاران دانست و به رسالت بزرگ خبرنگاران در شرایط تحریمی و جنگ اقتصادی اشاره کرد و گفت: خبر جایگاه بالایی در عصر حاضر دارد و باید قلم به دستان ما نیز شان قلم را بدانند و با انتقاد دلسوزانه و مشفقانه در این دهکده جهانی مسیر توسعه و پیشرفت را هموار کنند.

سلیمانی بیان کرد: نباید خبرنگاران رسالت خبری خود را با حب و بغض آلوده کرده و صرفا برای منافع شخصی خود قلم فرسایی کنند و باید بدانند وقتی تیری از چله کمان در مسیر نادرست رها شود تبعات زیادی دارد.

وی گفت: اصلاح یک روند اشتباه و کمک به توسعه و پیشرفت و ارتقای شاخص های مثبت، هنر یک خبرنگار است و طرز گفتن و نوشتن در حوزه رسانه یک مهارت برای خبرنگار است.

سلیمانی گفت: باید سبک نوشتن خبر به منظور اصلاح نقاط ضعف باشد و شهرستان زرندیه که شهر زر و گنج است و دارای ظرفیت های متعددی بوده متناسب با ظرفیت و جایگاه آن معرفی شود تا این ظرفیت های بالقوه به بالفعل تبدیل شود.

وی تصریح کرد: آینده جمهوری اسلامی ایران بسیار روشن است چرا که ملت ایران همه مشکلات را به جان خریدند تا ارزش ها را حفظ کنند و آینده روشنی برای کشور ترسیم شود.

به گزارش ایسنا، امام جمعه زرندیه نیز گفت: تشکیل این نشست در راستای اجرایی شدن مصوبه شورای فرهنگ عمومی برای تزریق روحیه امید در جامعه است.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی افزود: کار خبر حساسیتی نظیر کار قضاوت دارد و مانند حرکت بر روی لبه شمشیر است پس در این عرصه باید به قدری دقت نظر داشت تا دچار خسران الهی نشود.

وی با بیان اینکه بسیاری از خبرنگاران در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم، جان خود را از دست دادند، گفت: انقلاب اسلامی بلندگوی رسای اسلام خواهی است و با تشکیل جبهه مقاومت در مقابل اسلام انحرافی، در صف سردار سلیمانی ایستاده است.

امام جمعه زرندیه خواستار انتشار اخبار امیدوارکننده توسط رسانه‌ها شد و گفت: خبرنگاران باید جامعه را از فضای یاس و ناامیدی دور کنند و فارغ از گرفتاری های جناحی و حزبی بدنبال ترویج روحیه نشاط و امید در جامعه باشند و خود را بدهکار امام، رهبری و شهدا بدانند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه نیز گفت: این نشست به منزله تشکیل ستاد بحران فرهنگی برای پیشگیری از مشکلات احتمالی در حوزه فرهنگ است.

احمد جوانمرد افزود: علیرغم تاکیدات رهبری در حوزه ارتقای شاخص های فرهنگی، اما توجه جدی به حوزه بحران فرهنگی بویژه مدیریت فضای مجازی صورت نمی گیرد.

وی از رسانه ها و فعالان مجازی به عنوان افسران جنگ فرهنگی و نرم یاد کرد و افزود: اهمیت روابط عمومی و انعکاس فعالیت های ادارات، ساماندهی فعالان مجازی و آشنایی با قوانین و مقررات برای پیش‌گیری از بداخلاقی ها و عدم انتشار اخبار و محتواهای غیرواقعی، تزریق روحیه امید و خودباوری توسط رسانه‌ها و فعالان مجازی سه دستور مهم این نشست بوده است.

در این نشست برخی مدیران، مسئولان روابط عمومی، خبرنگاران و فعالان مجازی به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group