جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه ازعودت 580 دستگاه خودروي غيربومي در اجراي طرح محدوديت هاي ترافيكي در اين شهرستان خبر داد.

🔺به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ " روح الدین یوسفوند"در این باره گفت: با اجرای مرحله جديد طرح محدوديت هاي ابلاغي از ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی برای اعمال محدودیت های تردد درون شهری و ممانعت از ورود خودروهایی با پلاک غیر بومی این طرح با برنامه ريزي پليس شهرستان زرندیه و با هدف کاهش زنجیره شیوع کرونا در ورودی های شهرستان اجرايي می شود.

🔺وي ادامه داد:‌ در برنامه ريزي انجام شده،‌ در ورودي و خروجي هاي شهرستان زرندیه،تيم هاي انتظامي استقرار دارند و نسبت به کنترل و ممانعت از ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان اقدام می کنند.

🔺فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه افزود: برابر تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا در صورت ورود خودروها با پلاک غیربومی برابر اطلاع رساني هاي انجام شده و شرايط شهرستان در خصوص شيوع كرونا اعمال قانون خواهند شد و همچنین تردد خودرو های شخصی با پلاک بومی از ساعت 2100 الی 0400 بامداد ممنوع بوده در صورت مشاهده هر گونه تخطي، وسايل نقليه متخلف توسط عوامل گشت و پایش از طریق دوربین های نظارت ترافيكي ، برابر مقررات اعمال قانون خواهند شد.

🔺این مقام انتظامی ادامه داد: در اجرای این طرح تا كنون تعداد 580 دستگاه وسیله نقلیه در ورودی های شهرستان، عودت داده شده و تعداد 29 دستگاه خودرو اعمال قانون و 3 دستگاه خودرو نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group