جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

با حضور استاندار مرکزی خط تولید موتورسیکلت برقی و اسکوترهای الکتریکی در شهرک صنعتی پرندک زرندیه افتتاح شد.

این واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد تومان قادر است، سالانه در مجموع ۱۲ هزار موتورسیکلت شامل هفت هزار دستگاه اسکوتر و پنج هزار دستگاه غیراسکوتر یا موتورسیکلت برقی را تولید کند.

تولید آزمایشی این کارخانه از دو هفته پیش آغاز شده و با بهره برداری از آن به تولید انبوه خواهد رسید. این شرکت توانسته است برای ۱۲ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد کند.

آقازاده همچنین شرکت نان سبوس دوران آویژه تأمین کننده مواد بهبود دهنده و فرآورده‌های آرد و نان را نیز افتتاح کرد.

افتتاح راه دسترسی مسکن مهر شهر زاویه، افتتاح رستوران مجتمع خدمات رفاهی باران در اتوبان تهران ساوه به وسعت دو هزار متر مربع و بهره برداری از شرکت آرتیمان سلامت تولیدکننده داروهای طبیعی و مکمل در ایران واقع در شهر صنعتی مامونیه از دیگر برنامه‌های سفر استاندار مرکزی به شهرستان زرندیه بود.

استاندار مرکزی در آیین بهره برداری از طرح های صنعتی زرندیه اظهار کرد: فعالیت شرکت های دانش بنیان در این شهرستان الگویی برای فعالیت های دانش بنیان در کشور است.

سید علی آقازاده افزود: بیماری کووید ۱۹ چرخه فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی را تا حدودی با وقفه مواجه کرد، اما با تلاش مدیران صنایع شاهد تولیدات متنوع در صنایع این شهرستان هستیم.

وی گرایش مردم به داروهای طبیعی را بیشتر از داروهای شیمیایی دانست و افزود: فعالیت شرکت تولید داروهای طبیعی فرصت بسیار خوبی برای استان مرکزی و شهرستان زرندیه است.

استاندار مرکزی افزود: تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در چند هفته آینده در شهرستان زرندیه با هدف رصد و برطرف مشکلات وموانع تولید صورت می گیرد. رفع موانع تولید و ایجاد بازار مناسب برای تولیدات گامی برای مقابله با تحریم ها و ارائه خدمات بیشتر به مردم خواهد بود.

استاندار مرکزی همچنین در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت تعداد ۸۴ پروژه با ۷۲۰ میلیارد تومان اعتبار در زرندیه افتتاح و کلنگ زنی شد و این پروژه ها ۱۶۷۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرد. در زرندیه طرح های عمرانی خوبی در حوزه مدیریت شهری شامل کمربندی جنوبی و شمالی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

وی افزود: همچنین در این شهرستان کارخانه نان سبوس دار به منظور تولید نان های صنعتی با افزودنی های کاملا مقوی با حدود ۱۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

وی گفت: برای اولین بار در کشور کارخانه تولید موتورسیکلت های برقی در شهرک‌ صنعتی زاویه افتتاح شد که حدود ۷۰ درصد قطعات آن در داخل کشور تولید می شود و ۳۰ درصد دیگر نیز ظرف یکسال آینده در کشور تولید خواهد شد .موتورهای برقی همخوان با محیط زیست هستند و برای صرفه جویی در سوخت فسیلی تولید و روانه بازار مصرف می شود.

استاندار مرکزی همچنین در سفر به زرندیه مجتمع خدمات بین راهی باران را که با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان به مساحت دو هزار متر در محور تهران ساوه ساخته شده را افتتاح کرد.

به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت بیش از 84 پروژه در سطح شهرستان زرندیه با اعتبار 7179 میلیارد ریال و سه میلیون یورو آورده ارزی بهره برداری و کلنگ زنی شد که برای  1675 نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group