پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

امام جمعه زرندیه گفت: در حال حاضر رعایت بهداشت عمومی و کمک رسانی به اقشار آسیب پذیر در قالب کمک‌های مومنانه مهمترین معروف است.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی امروز سه شنبه چهارم شهریورماه در هفتادوسومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه که در محل مسجد صاحب الزمان(عج) شهر مامونیه و به صورت مشترک با ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از بایدهای دین مبین اسلام اصلی ترین فلسفه قیام بزرگ عاشوراست و امام حسین علیه السلام به جهت اقامه این مهم راهی کربلا شده و خود و خانواده‌اش را فدای فریضه امر به معروف و نهی از منکر کرد.

وی در ادامه افزود: اگر بتوانیم این مهم را اقامه کنیم قطعا بسیاری از مفاسد اجتماعی و اقتصادی و غیره ریشه کن خواهد شد.

فرماندار شهرستان زرندیه نیز گفت: تامین امنیت جامعه چه از لحاظ نظامی، اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سلامت، معروفی است که وظیفه ماست و ما می‌بایست با برنامه ریزی صحیح، مشکلات مختلف فرهنگی و اجتماعی جامعه را برطرف کنیم.

هادی فدایی در ادامه افزود: امر به معروف را ابتدا می‌بایست از خودمان شروع کنیم و اگر می‌خواهیم معروفی را گسترش دهیم اول خودمان عامل به آن باشیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه اظهار کرد: در حال حاضر ۴۴۰۰ بسته کمک معیشتی آماده شده است که تحویل اقشار آسیب پذیر خواهد شد.

راه اندازی فروشگاه پوشاک ایرانی اسلامی با مسئولیت سپاه ناحیه زرندیه و توجیه هیئات مذهبی جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی و نظارت بر عملکرد آنها با مسئولیت اداره تبلیغات اسلامی از مصوبات این جلسه بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group