جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف سه هزار و ۲۹۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) قاچاق در طرح های عملیاتی یک ماه اخیر پلیس شهرستان های ساوه و زرندیه خبر داد.

  


به گزارش پایگاه خبری پلیس سردار «حسن مفخمی شهرستانی»  در تشریح این خبر گفت: ارزش این دستگاه های قاچاق ۱۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان های ساوه و زرندیه از طریق کار اطلاعاتی نسبت به دپوی تعداد زیادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) در تعدادی از شرکت های صنعتی این شهرستان ها مطلع شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.  
 
این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران پس از شناسایی این شرکت های صنعتی و هماهنگی با دستگاه قضائی، در هشت مورد عملیات جداگانه موفق به کشف سه هزار و ۲۹۱ دستگاه ماینر قاچاق بدون مدارک گمرکی شدند.  
 
سردار شهرستانی گفت: ۹ نفر در این عملیات ها دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.  
 
فرمانده انتظامی استان مرکزی با تاکید بر برخورد قانونی نیروی انتظامی با سودجویان عرصه اقتصادی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده این قبیل جرائم مراتب را از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۱۰ اطلاع دهند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group