پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

آئین اختتامیه نخستین جشنواره فیلم و عکس موبایلی هنر و سلامت، دوشنبه شانزدهم تیرماه سال جاری در محل سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه برگزار و با معرفی برترین ها بکار خود پایان داد.

در این مراسم که امروز با حضور فرماندار، امام جمعه شهر پرندک، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین برگزار شد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه گفت: فراخوان اولین جشنواره فیلم و عکس موبایلی هنر و سلامت با هدف ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های دلسوزانه رزمندگان خط مقدم مبارزه با کرونا از اواخر فروردین ماه سال جاری طراحی، تهیه و توزیع شد که پس از اتمام مهلت تعیین شده، آثار واصله توسط هیات داوران بررسی و نفرات برتر انتخاب شدند.

احمد جوانمرد افزود: رتبه سوم این جشنواره مشترکا به فیلم "به پاس قدردانی" به کارگردانی محمد آهنگر از اهواز و فیلم "مدافعانی از جنس پدر" به کارگردانی مهدی آقامعلی از زرندیه و رتبه دوم جشنواره نیز به فیلم "بی منت" به کارگردانی میثم شمسی از ساوه تعلق گرفت.

وی بیان کرد: رتبه اول نیز مشترکا به فیلم انیمیشن "تنگ" به کارگردانی محمد مرادی از ساوه و فیلم "اینا همش چرت" به کارگردانی ایمان امیر احمدی از محلات تعلق گرفت.

حجت‌الاسلام مجدی زاده امام جمعه شهر پرندک هم در این مراسم گفت: هنرمندان همواره با بهره گیری از موهبت الهی که توسط خدای متعال در نهاد آنها قرارداده شده توانسته‌اند نقش بسیار مهمی در فعالیت‌های اجتماعی ایفا کنند.

امام جمعه پرندک آمیخته شدن فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی با ابزار هنر را رمز ماندگاری آنها دانست و از هنرمندان خواست تا با همراه کردن تعهد و تخصص در راستای حفظ ارزشهای دینی و مذهبی قدم بردارند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group