پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

فرمانده پلیس راه محور قدیم ساوه به تهران گفت: برخورد یک دستگاه کامیون با پراید در این محور دو نفر را به کام مرگ برد.

سرهنگ حسنوند امروز شنبه هفتم تیرماه در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اثر تصادف یک دستگاه کامیون با خودروی سواری پراید در کیلومتر ۲۵ محور قدیم ساوه به تهران، در حوزه استحفاظی شهرستان زرندیه (حوالی سه راه کریم آباد) متاسفانه دو  نفر از سرنشینان خودرو پراید بر اثر شدت صدمات وارده در دم جان باختند.

وی با اشاره به اینکه این سانحه مرگبار مصدومی نداشته است، بیان کرد: علت وقوع این تصادف طبق نظر کارشناسان پلیس راه، انحراف به چپ کامیون بوده است.

این مقام انتظامی از رانندگان خواست به منظور پیشگیری از وقوع سوانح ترافیکی و  حوادث ناگوار جاده‌ای خود را ملزم به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی کرده و از عواملی که موجب غفلت و حواس پرتی آنان در حین رانندگی می‌شود به شدت اجتناب کنند.

 

- در حوادث رانندگی روز گذشته در محور ساوه – همدان 5 نفر کشته و 2 نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ " ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه استان در تشریح جزئیات این حوادث گفت: در یکی از این سوانح رانندگی که در ساعت 17:15 روز گذشته در محور ساوه – همدان ، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی کامیونت با سواری پراید اتفاق رخ داد، هر دو سرنشین پراید در دم جان باختند .

سرهنگ " کهریزی" اظهار داشت: علت این حادثه از سوی کارشناس پلیس راه انحراف به چپ کامیونت نسبت به سواری پراید اعلام شد.

رئیس پلیس راه استان مرکزی در ادامه از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در ساعت 18:40 روز گذشته در محور ساوه – همدان خبر داد و گفت: در این حادثه نیز سرنشین خودرو در دم جان خود را از دست داد و راننده خودرو مجروح شد.

سرهنگ " کهریزی" تصریح کرد: کارشناس پلیس راه ، علت این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه در سرپیچ اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در ساعت 02:32بامداد امروز نیز در حادثه دیگر که بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با کامیون بنز خاور رخ داد، هر دو راننده خودروها بر اثر شدت جراحات وارد شده کشته شدند و سرنشین کامیون نیز مجروح شد.

سرهنگ " کهریزی" افزود: علت این تصادف از سوی کارشناس پلیس راه، بی موالاتی از جانب راننده پراید به علت تجاوز به چپ است.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group