جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

امام جمعه زرندیه گفت: اقامه نمازهای جمعه و جماعت با رعایت پروتکل های بهداشتی به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا الزامی است.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی امروز پنجشنبه پنجم تیرماه در اولین جلسه هماهنگی ارکان مساجد شهرستان زرندیه که در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت دهه کرامت و روز بزرگداشت امامزادگان اظهار کرد: بیشتر امامزادگان پس از حضور امام رضا(ع) در ایران به کشور ما سفر کرده‌اند و به تبلیغ مذهب تشیع پرداختند و بسیاری از این بزرگواران درهمین راه به شهادت رسیدند.

وی در ادامه بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری نمازهای جماعت و جمعه تاکید کرد و افزود: با توجه به شرایط پیش آمده، استفاده از فضای مجازی برای فعالیت‌های فرهنگی حائز اهمیت است و همه ارکان مساجد از امام جماعت مسجد گرفته تا هیات امنا و کانون فرهنگی و پایگاه بسیج می‌بایست برای پیشبرد اهداف خود از این ظرفیت استفاده بهینه کنند.

امام جمعه زرندیه تصریح کرد: نماز جمعه و جماعت در اماکن اقامه نماز جمعه و مساجد شهرستان با رعایت اصول فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اقامه شود و از نمازگزاران انتظار می رود برای حفظ سلامت خود و همشهریان حتما نسبت به رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری توجه ویژه‌ای داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه نیز گفت: استفاده از پتانسیل جوانان در مساجد می‌تواند باعث رونق هرچه بیشتر مساجد شود.

جوانمرد حضور یک جوان در هیات امناء مسجد را موجب پویایی آن مسجد عنوان کرد و با تاکید بر نقش بسیار مهم و ارزشمند امامان جماعات مساجد گفت: مساجدی که با مدیریت امام جماعت مسجد اداره می‌شوند بسیار موفق تر عمل کرده‌اند و همه شاهد توفیقات همه جانبه این مساجد در پیشبرد اهداف فرهنگی بویژه فرهنگ دینی بوده و هستیم.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group