سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

امام جمعه زرندیه گفت: تلاش دشمن برای تضعیف روحیه انقلابی مردم محکوم به شکست است.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی امروز 22 بهمن در اجتماع راهپیمایان شهرستان زرندیه اظهار کرد: ملت انقلابی، ولائی صبور و قدرشناس ایران اسلامی امسال باشکوه‌تر از سال های گذشته حمایت خود را از انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی اعلام کردند.

وی بیان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی وانمود می‌کنند ملت از اهداف انقلاب عقب نشینی کرده و خسته شده است، اما خوشبختانه خودشان حضور مردم در صحنه را می‌بینند و می‌دانند که علیرغم همه مشکلاتی که دشمنان بر ملت ما تحمیل کرده‌اند هنوز همان روحیه انقلابی در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی در ملت ایران وجود دارد.

امام جمعه زرندیه تصریح کرد: آئین باشکوه تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی یکی از جلوه‌های حضور مردم و همدلی است که موجب تثبیت نظام اسلامی شد.

وی افزود: ۲۲ بهمن امسال هم جلوه دیگری از همین حضور هوشمندانه ملت است و به فضل الهی دوم اسفند هم ملت با حضور حداکثری و با رأی به نمایندگانی انقلابی، دلسوز و جهادی مجلسی انقلابی را رقم خواهد زد. مجلسی که خوار چشم آمریکا و قوت قلبی برای رهبری و خدمتگزارانی صدیق برای نظام و مردم باشد.

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در پنج شهر شهرستان زرندیه شامل شهرهای مامونیه، پرندک، زاویه، خشکرود و رازقان و روستاهای بخش خرقان و مرکزی زرندیه برگزار و حضور حماسی مردم به نمایش گذاشته شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group