شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

استاندار مرکزی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر بیش از یک میلیون دلار طرح با سرمایه گذاری خارجی در شهرستان زرندیه به بهره برداری رسید.

سیدعلی آقازاده عصر امروز یکشنبه 20 بهمن ماه در پایان آئین افتتاح پروژه های دهه فجر شهرستان زرندیه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۱۶ پروژه با اعتباری افزون بر هزار و ۳۵ میلیارد تومان طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه بخش مهمی از اعتبارات تخصیص یافته به پروژه های دهه فجر زرندیه از محل اعتبارات ملی بوده است، گفت:  با افتتاح این طرح‌ها برای هزار و ۴۶۰ نفر فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شد.

استاندار مرکزی بهره‌برداری از فاز نخست طرح آبرسانی به روستاهای عشایر منطقه قشلاق زرندیه به منظور تامین آب ۱۴ روستای عشایر زرندیه را یکی از طرح های مهم دهه فجر دانست که با اعتبارات ملی اجرایی شده است.

وی بیان کرد: فاز نخست این طرح که ۷۰ درصد از کل پروژه را شامل می‌شود با هزینه 15 میلیارد تومان تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت و چهار روستا از مجموع ۱۴ روستای عشایری از آب سالم و بهداشتی برخوردار شدند و 9 روستای دیگر در سال آینده در مدار بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

استاندار مرکزی در ادامه، تامین آب آشامیدنی شهر مامونیه را از دیگر طرح‌های مهم دانست و افزود: شهروندان شهر مامونیه در چند سال اخیر بخصوص در فصل گرما و تابستان برای تامین آب شرب با مشکلاتی مواجه بودند اما با حفر یک حلقه چاه با آبدهی مناسب و احداث طرح آبرسانی از امروز می‌توانند آبی گوارا با طعم و کیفیت خوب در منازل خود داشته باشند.

وی افتتاح این طرح را گامی در جهت رفاه مردم شهر مامونیه دانست و افزود: افتتاح این طرح، موجب خواهد شد که شهروندان شهر مامونیه در فصول گرم سال به خصوص تابستان‌ها با کمبود آب مواجه نشوند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group