يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

فرماندار زرندیه گفت: اعتبارات آموزش و پرورش جوابگوی نیازها برای اجرای طرح‌های آموزشی نیست.

هادی فدایی در جلسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان که همزمان با هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: علیرغم ظرفیت‌ها و افزایش جمعیت در  شهرستان زرندیه، در برخی از نقاط فضای آموزشی مناسبی وجود ندارد و برخی از آنها فرسوده شده و باید فضایی جدیدی برای تحصیل دانش آموزان بعنوان آینده سازان ایران اسلامی ایجاد شود.

وی با تاکید بر محدودیت منابع مالی دولتی افزود: همیاری مسئولین و مجمع خیرین و استفاده از ظرفیت‌های شهرستان زرندیه و جذب خیرین می‌تواند در ارائه خدمات بهتر به مجموعه های آموزشی موثر باشد.

فرماندار شهرستان زرندیه با اشاره به اعتبارات شهرستان زرندیه ادامه داد: اعتبارات ابلاغی شهرستان با محدودیت مواجه بوده و نمی‌تواند تمامی نیازها و پروژه‌های اجرایی در شهرستان زرندیه را تامین کند. زرندیه نیازمند فعالیت و پیشرفت روز افزون است و با وفاق  و همدلی می‌توان نیازها و  چالش‌های موجود در این شهرستان را با استفاده از ظرفیت‌های خیرین در ابعاد مختلف برطرف کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش  شهرستان زرندیه با تاکید بر جذب خیرین در سطح شهرستان گفت: در مسائل آموزشی و ارتقای فضای آموزشی در شهرستان نیازمند حمایت و تلاش‌های مجمع خیرین مدرسه ساز هستیم که به عنوان یک ظرفیت عظیم و توانمند بتواند برخی از مشکلات و موانع را برطرف کند.

وی در ادامه رسالت آموزش و پرورش را تعلیم و تربیت منطبق بر سبک زندگی اسلامی دانست و افزود: تعالی جامعه و تربیت فرزندان این مرز و بوم که آماده خدمت برای آینده کشور می‌شوند از و ظایف آموزش و پرورش است.

فدایی همچنین با گرامیداشت هفته شورای دانش آموزی و با تاکید بر تلاش شورای آموزش و پرورش جهت رفع مشکلات بخش تعلیم و تربیت این شهرستان گفت: باید در قالب مصوبات این شورا تصمیم‌گیری‌های عملی و موثر در راستای توسعه کمی و کیفی آموزشی در این شهرستان انجام شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group