جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه گری و گفتمان سازی رسالت اصلی خبرنگاران است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمدرضا منصوری در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان زرندیه گفت: اصحاب رسانه با توسعه گفتمان مطالبه گری در توسعه کشور نقش بسزایی دارند.

وی با تاکید بر اینکه برطرف کردن مشکلات خبرنگاران و تامین نیازهای آنان ضروری است، تصریح کرد: خبرنگاران از حداقل‌های معیشتی محروم هستند و باید برای برطرف کردن مشکلات معیشتی و مطالبات صنفی این قشر زحمتکش چاره اندیشی کرد. دولت باید به فکر معیشت خبرنگاران باشد.

نماینده ساوه و زرندیه در ادامه مهمترین مشکل کشور را مسایل اقتصادی، کارآفرینی و اشتغال بیان کرد و افزود: رسانه تاثیرگذار رسانه ای است که با انعکاس صحیح مشکلات و برگزاری میزگردها و نشست‌های تخصصی به دنبال اتخاذ راهکارهای برون رفت از آنها باشد.

وی با تاکید بر اینکه صادرات محوری راه خوب زندگی کردن است، افزود: رونق تولید به معنای واقعی و حمایت از کالای ایرانی بستر ساز صادرات محوری و اقتصاد پویاست.

به گزارش ایسنا، فرماندار زرندیه نیز به رسالت سنگین خبرنگاران اشاره کرد و افزود: خبرنگاران زبان گویای مردم و مسئولان هستند و با انعکاس مشکلات از مسیر رسانه به تقویت گفتمان مطالبه گری می پردازند.

هادی فدایی با تاکید بر تعامل مدیران با خبرنگاران اظهار کرد: مدیران باید انتقاد پذیر باشند و از انتقاد سازنده و منصفانه دلخور نشوند و یقین بدانند که انتقاد دلسوزانه و منصفانه از شاخص های توسعه جوامع است.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات مردم و درمان درد جامعه بهترین نوع عبادت است، افزود: قلم می‌تواند زیباترین عبادت را برای صاحب قلم و خبرنگار رقم بزند.

فرماندار زرندیه از مدیران خواست تا از همه ظرفیت و توان خود برای حل مشکلات استفاده کنند و در انعکاس کاستی‌ها، بیان عملکرد و اقدامات صورت گرفته که موجب تقویت اعتماد عمومی نسبت به نظام اسلامی و حاکمیت می شود با خبرنگاران تعامل داشته باشند.

وی تاکید کرد: اصلاح امور رسالت واقعی خبرنگاران است و باید در تعامل دو سویه، بستر رضایتمندی مردم از نظام را فراهم کرد. همه ما مدیون مردم هستیم و باید طوری خدمت کنیم تا جایگاه ویژه تری برای ایران اسلامی در دنیا تبیین شود.

فدایی با تاکید بر اینکه انتقاد پذیری از جمله پارامترهایی است که وحدت ایجاد می‌کند، اظهار کرد: باید آستانه تحمل را افزایش دهیم تا گفتمان وحدت تقویت شود و نارسایی ها را برطرف کرد تا سرعت خدمت رسانی تندتر شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه نیز گفت: بدون حضور خبرنگاران امکان انعکاس وقایع و رویدادهای جامعه دشوار است.

احمد جوانمرد افزود: آگاهی بخشی، روشنگری، حق گویی و حق جویی، تزریق روحیه امید، نشاط و انگیزه به جامعه از رسالت های خبرنگاران است.

در این آئین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خدمات خبرنگاران شهرستان زرندیه تجلیل شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group