چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

فرماندار زرندیه از تشکیل شورای مشورتی دختران نخبه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، هادی فدایی در نشست صمیمی با جمعی از دختران نخبه و هنرمند شهرستان در رشته های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی، حضور بانوان در صحنه‌های مختلف اجتماع را موهبتی بس ارزشمند دانست و از دختران علاقمند خواست در راستای توسعه فعالیت‌های اجتماعی با فرمانداری و دستگاههای فرهنگی شهرستان تعامل مطلوب داشته باشند.

وی از تشکیل شورای مشورتی متشکل از دختران نخبه شهرستان در فرمانداری خبر داد که بتوان با همفکری و کمک این شورا خدمات بهتری را برای این قشر از جامعه ارائه داد.

وی با تاکید بر جوانگرایی در حوزه تصمیمات اجتماعی و فرهنگی اظهار کرد: باید از همه ظرفیت های نیروی جوان جامعه به منظور تحقق الگوهای توسعه بهره برداری کرد، چه بسا سرمایه‌گذاری در حوزه جوانان مسیر توسعه همه جانبه را هموارتر کند.

فرماندار زرندیه تاکید کرد: اعتماد و باور قلبی به نیروی جوان رمز پیشرفت کشور است و در این میان بانوان و دختران به عنوان نیمی از جامعه جوان نقش بسزایی در این توسعه دارند.

وی تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت دختران و پسران در امور اجرایی کشور موضوع مهمی است که از سوی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم مطرح شده و همگان موظف به اجرای مفاد آن هستیم.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه هم در این جلسه حضور دختران هنرمند و نخبه را در بخش های مختلف جامعه مشهود و تاثیرگذار دانست و افزود: بانوان همیشه در صحنه‌های مختلف انقلاب و جامعه نقش موثری داشته و دارند.

احمد جوانمرد از فعالیت تعداد زیادی از دختران هنرمند در رشته‌های مختلف هنری و در قالب انجمن های مختلف فرهنگی هنری از جمله هنرهای تجسمی، سینمای جوان، شعر و ادبیات خبر داد که آینده روشنی را برای دختران شهرستان زرندیه رقم خواهند زد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group