پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

امام جمعه زرندیه گفت: مشکل بدحجابی در جامعه کنونی ریشه در شیطنت و دسیسه بیگانگان دارد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، حجت الاسلام علی ابراهیمی در جلسه شصت و ششم شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه که با دستور جلسه تبادل نظر پیرامون راهکارهای عملی ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و جمع بندی برنامه‌های هفته حجاب و عفاف برگزار شد، اظهار کرد: بدحجابی در کشور به توطئه بیگانگان برمی‌گردد و برخلاف عقیده بعضی که آن را در اعتقادات مردم می‌بینند، این گونه نیست.

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ غرب زمینه ساز انحراف جوانان و نوجوانان شده است و باید با تقویت بنیه دینی و ارزش‌های اسلامی با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن علیه مردم مبارزه کرد.

وی در ادامه، مردم ایران را مردمی متدین و معتقد دانست که به تمامی اصول و ارزش‌های دینی و عرفی خویش پایبند هستند و بصیرت و هوشیاری آنان موجب شکست دشمن در تمامی ترفندهای خویش خواهد شد.

امام جمعه شهرستان زرندیه در ادامه افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، مشکلات اقتصادی و دیگر مشکلات موجود را حربه‌ای برای پیشبرد اهداف خود قرار داده‌اند تا بتوانند به این طریق به اهداف شوم و مخرب خویش دست یابند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه هم در این جلسه ضمن اشاره به هفته حجاب و عفاف از 15 لغایت 21 تیرماه سال جاری، اظهار کرد: از مسئولین شهرستان انتظار می رود نسبت به برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در این خصوص اهتمام بیشتری داشته باشند.

احمد جوانمرد در ادامه افزود: تبلیغات محیطی، تشویق بانوان محجبه در برنامه‌های مختلف، برپایی نمایشگاه حجاب وعفاف در نقاط مختلف شهرستان، حضور دسته جمعی بانوان محجبه در محافل عمومی، حضور فعال خواهران طلبه وبسیجی در فضای مجازی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع حجاب برتر، بخشی از برنامه های فرهنگی پیش بینی شده در این هفته است.

دبیر کارگروه عفاف و حجاب زرندیه در ادامه برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، اجرای طرح آراستگی فرهنگی در دانشگاه ها، نظارت بر عملکرد صنوف مختلف، آموزشگاه‌های آزاد، موسسات خصوصی و پایگاه های مجری طرح غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در تابستان، ترویج فرهنگ غیرت در میان مردان و برگزاری همایش مدافعان حریم خانواده با سخنرانی دکتر اسماعیلی از اساتید حوزه و دانشگاه را بخش دیگری از برنامه‌های فرهنگی پیش بینی شده این هفته در شهرستان زرندیه اعلام کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group