پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع) نخستین یادواره شهدای روستای ورده از توابع بخش مرکزی زرندیه همراه با تشییع نمادین شهید گمنام برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه در گفتگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: یادواره شهدای روستای ورده در هفتم تیرماه 1398 از ساعت 18 در مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا و با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار داود غیاثی ‌ راد معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می ‌ شود.

سرهنگ پاسدار حسین روح افزا افزود: طبق برنامه ‌ ریزی ‌ های بعمل آمده قرار است پیکر مطهر یک شهید گمنام از معراج شهدای تهران به روستای ورده منتقل و پس از تشییع نمادین در این آئین معنوی حضور یابد.

وی در ادامه برگزاری یادواره شهدا را گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و احیای ارزش ‌ های دوران دفاع مقدس دانست و افزود: شهدای عزیز و خانواده معظم آنان بر گردن همه ما حق دارند و وظیفه ما بزرگداشت یاد و خاطره آن عزیزان و تکریم از استقامت و صبر و بردباری خانواده ‌ های آنان است.

روستای ورده که در حدود 35 کیلومتری شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه قرار دارد، مزین به نام 12 شهید والامقام است که یکی از خانواده ‌ های معظم شهدای این روستا چهار فرزند خود بنام شهیدان جوادنیا را در دوران دفاع مقدس به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group