پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: آمار ورودی پرونده های قضائی تشکیل شده در دستگاه قضائی استان مرکزی بسیار بالا بوده و متناسب با جمعیت استان نیست.

به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، محمدرضا منصوری در آئین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرندیه اظهار کرد: آمار بالای پرونده‌های قضائی نشانگر آن است که وظایف هر دستگاهی به نحو احسن انجام نمی‌شود و زمینه برای بروز قانون شکنی فراهم می‌شود، در حالی که اگر شاهد پاکدستی و سلامت کاری جامعه و حسن انجام وظایف قانونی باشیم قطعا هزینه ارتکاب جرم افزایش یافته و میزان تشکیل پرونده در دستگاه قضائی کاهش خواهد یافت.

وی با تاکید بر اینکه اتفاقات خوبی در برخورد با متخلفان و قانون شکنان در حوزه قضائی استان مرکزی بوقوع پیوسته است، افزود: برکت در جامعه‌ای جاری و ساری خواهد شد که افراد جامعه سالم زندگی کنند و فساد ریشه کن شود.

منصوری با تاکید بر اینکه برخورد قاطع با مفسدان باید صورت گیرد، افزود: قانون شکن در هر پست و مقامی که باشد باید در برابر قانون تسلیم شود تا زمینه ارتکاب فساد برچیده شود.

وی با تاکید بر اینکه سلامت دستگاه قضایی موجب تقویت امید در جامعه خواهد شد، افزود: باید با مدیران متخلف برخورد قاطع شود و اگر برخورد قاطع با مدیران متخلف شود زمینه خدمت رسانی بیشتر به مردم فراهم خواهد شد.

وی بر سلامت دستگاه قضائی تاکید کرد و افزود: سلامت کار دستگاه قضائی موجب تقویت امید در بین مردم شده است.

به گزارش ایسنا، امام جمعه زرندیه نیز گفت: مهم نیست سنگر خدمت به مردم کجاست آنچه مهم است کیفیت خدمت رسانی به مردم است و مسئولیت در نظام اسلامی فرصتی برای خدمت به مردم است.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی در ادامه افزود: مردم بزرگوارانه و با سعه صدر و خویشتن داری از خطاهای برخی از مدیران می‌گذرند و این منش مردم درس بزرگی برای مدیران در راستای خدمت رسانی بیشتر است.

وی در ادامه گفت: مهمترین قوه در هر نظامی قوه قضائیه است چرا که منادی عدالت در جامعه است و خدمت رسانی به نظام اسلامی افتخار بزرگی است که نصیب مسئولان شده است.

امام جمعه زرندیه با تاکید بر اینکه خدمات بسیاری از سوی قوای سه گانه صورت گرفته است افزود: در تراز نظام جمهوری اسلامی با وجود خدماتی که ارائه داده شده است هنوز یک قوه مجریه،مقننه و قضائیه توانمند و کارآمد نداشته ایم. امیدواریم با تلاش بیشتر شاهد پویایی و فعالیت بیشتر قوای سه گانه در خدمت به مردم باشیم.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group