جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

امام جمعه زرندیه: رونق تولید با رفع موانع تولید و تسهیل در امور تولیدکنندگان محقق خواهد شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، حجت الاسلام حسین ابراهیمی در شصت وپنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی که با دستور جلسه بررسی راهکارهای تحقق شعار سال در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: بهترین و مهمترین راهکار تحقق شعار سال رفع موانع تولید و تسهیل در امور است که یک عزم ملی را می‌طلبد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: آمریکا طی تاریخ ۲۴۰ ساله خود فقط درگیر جنگ و‌ خونریزی و ظلم‌وستم به ملت‌های مظلوم بوده است و‌ در تنها جایی که نتوانسته به اهداف شوم خود نایل آید ایران اسلامی بوده است چرا که با هدایت های رهبری، نظام و بصیرت مردم توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شده است.

وی افزود: آمریکا در سال‌های اخیر بزرگترین شکست‌های خود را در مقابل ملت شریف ایران تجربه کرده است و طبیعی است که باید از نظام اسلامی و ملت ایران عصبانی باشد و دست به اقدامات نابخردانه بزند.

امام جمعه شهرستان زرندیه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری ارائه شده است این بیانیه را بیانیه‌ای امید بخش برای ملت ومسئولین دانست که آینده روشنی را برای این کشور ترسیم می‌کند.

وی به فعالیت‌های فرهنگی متعددی که می‌توان در راستای تحقق شعار سال و بیانیه گام دوم انقلاب انجام داد،اشاره کرد و از مسئولین و مدیران شهرستان خواست تا به این موضوعات اهتمام‌ بیشتری داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه نیز با تشریح دستور جلسه گفت: انجام فعالیت‌های فرهنگی از جمله فرهنگ‌سازی در خصوص مصرف بهینه آب بویژه در بخش کشاورزی، آموزش قانون کار و حقوق کارگران و‌ کارفرمایان ، فرهنگ‌سازی در راستای تعهد به انجام صحیح کار، از مهمترین راهکارهای تحقق شعار سال است.

احمد جوانمرد افزود: ترویج فرهنگ اخلاق مداری در میان کارگران و کارفرمایان، توانمندسازی نیروی انسانی، ترویج فرهنگ کار جهادی، دوری جستن از عملکرد سلیقه‌ای مدیران و تشویق و توبیخ از دیگر راهکارهای تحقق شعار سال است.

در این جلسه، پس از تبادل نظر میان اعضای شورای فرهنگ عمومی و مدیران ادارات میهمان از جمله مدیران ادارات جهاد کشاورزی، صنعت، معدن، تجارت، کارو رفاه و اموراجتماعی، شهرک‌های صنعتی، مقرر شد مدیر شهر صنعتی مامونیه در صورت درخواست مدیران صنایع وکارخانجات نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی مدیران اقدام کند.

همچنین مقرر شد فرمانداری نسبت به برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کماکان اهتمام داشته باشد و اداره کار، رفاه و امور اجتماعی نسبت به برگزاری دوره‌های آموزش حقوق کارگران و کارفرمایان برای مجموعه های تحت پوشش اقدام کند. همچنین از طریق فرمانداری به بانکهای شهرستان اعلام شود تا در خصوص پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان، سخت گیری نکنند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group