جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

 

به مناسبت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم نمایشگاه کتابی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مدرسه شهید مطهری شهر مامونیه با حضور جمعی از مسئولان و علاقمندان به کتابخوانی گشایش یافت.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، رئیس اداره فرهنگ ‌ و ارشاد اسلامی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز و هفته معلم به تمامی زحمت کشان عرصه علم آموزی گفت: این نمایشگاه به همین مناسبت با ۱۵۰۰ عنوان در ۶۰۰۰ جلد کتاب از امروز تا پایان اردیبهشت در این محل دایر است که علاقمندان می‌توانند صبح وعصر جهت بازدید و خرید به این نمایشگاه مراجعه کنند.

احمدجوانمرد در ادامه افزود: کتاب‌های این نمایشگاه در موضوعات اجتماعی، دینی و مذهبی، علمی، روانشناسی، کودک ‌ ونوجوان، تاریخی و... عرضه شده است که با تخفیف بین ۲۰ تا ۵۰ درصدی به علاقمندان ارائه خواهند شد.

وی در پایان شهید مطهری را استاد بلامنازع اخلاق و مدافع جان بر کف دین مبین اسلام و حریم ولایت دانست و ادامه داد: نامگذاری سالروز شهادت این استاد بزرگ و عالم وارسته بعنوان روز معلم تدبیری بسیار حکیمانه بوده است که به حق توانسته جایگاه رفیع معلمان را به منصه ظهور برساند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group