جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تیم شنا شهرستان زرندیه در مسابقات جایزه بزرگ کشور شرکت کرد.

محسن یزدان دوست مربی تیم شنای شهرستان زرندیه در گفتگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، گفت: در این مسابقات شناگران و تیم های شنا از تمامی کشور حضور داشتند. همینطور شناگران تیم ملی هم در این مسابقات حضور پیدا کردند .

‎ وی گفت: تیم نوپا شهرستان زرندیه که نزدیک یک سال به همت رئیس جدید هیئت شنا شهرستان زرندیه شکل گرفت در این سری از مسابقات شرکت کرد. این مسابقات یکی از مسابقه های رسمی بود که تیم ما برای کسب تجربه و آمادگی بیشتر در این مسابقات شرکت کرد.

یزدان دوست اظهار کرد: خوشبختانه نتایج بسیار راضی کننده بود و دو شناگر تیم ما توانستند رکوردهای بسیار خوبی را از خود به جای بگذارند .

‎ وی بیان کرد: تیم شنای زرندیه حدود یک سالی است که شکل گرفته و با حمایت مدیریت تنها استخر این شهر و هیئت شنا توانسته است شناگرانی از تمامی رده های سنی را آماده کرده و به مسابقات مختلف اعزام کند.

‎ یزدان دوست افزود: در مسابقات جایزه بزرگ تهران به دلیل بالا بودن سطح مسابقات فقط دو شناگر قابلیت و توانایی شرکت در این مسابقه را داشتند که خوشبختانه نتیجه مطلوب و دلخواه حاصل شد .

‎ وی افزود: تیم شنا شهرستان زرندیه به صورت مستمر تمرینات خود را انجام می‌دهد و برنامه ما ابتدا آماده سازی شناگران رقابتی است که به آن نزدیک شده ایم و پس از آن روند آماده سازی شناگران جهت مسابقات در برنامه جزو اهداف ما قرار دارد .

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group