شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

با حضور استاندار استان مرکزی سه طرح آموزشی و ورزشی در شهرستان زرندیه به صورت رسمی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سید علی آقازاده در ادامه سفر به شهرستان زرندیه، مدرسه خیرساز مرحوم فاطمه احمد خرقانی را افتتاح کرد.

این آموزشگاه سه کلاسه با صرف اعتباری بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون ریال به صورت مشارکتی توسط خیر و اعتبارات دولتی احداث و برای تجهیز آن نیز بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال از سوی دولت هزینه شده است.

همچنین با حضور استاندار مرکزی سالن ورزشی مدرسه زهرای اطهر به بهره‌برداری رسید.

این سالن ورزشی در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع مجهز به کفپوش و نیز امکانات جانبی شامل ساختمان سرایداری، آبخوری، سیستم گرمایشی و سرمایشی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال از محل منابع دولتی احداث شده است.

همچنین زمین چمن مصنوعی مدرسه اندیشه و راضیه در این شهرستان با صرف هزینه‌ای بالغ بر 2‌ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال که یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال آن از محل منابع دولتی و مابقی از طریق مجمع خیرین و کمک‌های مردمی تامین شده است، به بهره برداری رسید.

رونمایی از یک اپلیکیشن با عنوان شهر من که شامل معرفی خدماتی نظیر مشاغل، مطبوعات، آب و هوا، نرخ ارز و طلا، اعلام مراسم و ... با صرف هزینه ای بالغ بر سه میلیارد ریال توسط سه تن از جوانان شهرستان از دیگر برنامه های سفر استاندار به زرندیه بود.

در مراسمی با حضور استاندار استان مرکزی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی واحد تولیدی بستنی بیات‌ترک در شهرک صنعتی زاویه شهرستان زرندیه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرعامل این واحد تولیدی در حاشیه بهره‌برداری از این کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، گفت: این واحد تولیدی، تولیدکننده انواع بستنی بر پایه شیر است.

سعید بیات افزود: این کارخانه در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع و با زیربنای معادل ۱۲۵۰ متر مربع احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی افزود: برای بهره‌برداری از این واحد تولیدی 30 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است که زمینه اشتغال ۳۰ نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

بیات افزود: برای احداث این واحد تولیدی بالغ بر هفت میلیارد ریال اعتباری از سوی بانک کشاورزی با حمایت اداره جهاد کشاورزی شهرستان زرندیه تخصیص یافته است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group