شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

وزیر راه و شهرسازی گفت: امید است  احداث کنارگذر ساوه در نیمه نخست سال آینده به اتمام برسد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، در بدو ورود به استان در جمع خبرنگاران هدف از این سفر را بازدید از پروژه‌ها و بررسی آخرین وضعیت محورهای شهرستان ساوه و زرندیه و استان مرکزی دانست و گفت: با پیگیری نماینده مردم ساوه و زرندیه و استاندار مرکزی موضوعات بررسی شده است و امید است برآورده شدن آنچه دغدغه مردم است مانند تکمیل کنارگذر ساوه تسریع شود و این پروژه با تامین منابع مالی خاتمه یابد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: احداث کنارگذر ساوه کار بزرگی برای این دو شهرستان و مطالبه مردمی است که در دستور کار وزارتخانه قرار دارد، مشکلات و موانع اجرای این پروژه رصد شد و با استقرار پیمانکار جدید پروژه پیشرفت خوبی را دنبال می‌کند و امید است در نیمه نخست سال آینده این پروژه به اتمام برسد.

وزیر راه و شهرسازی اولویت این وزارتخانه را بهسازی و رفع نقاط حادثه‌خیز عنوان کرد.

محمد اسلامی در بدو ورود به استان مرکزی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه مرکزی، در خصوص کاهش حوادث ترافیکی و جاده‌ای در شهرستان‌های ساوه و زرندیه با تاکید بر لزوم اصلاح شیوه رانندگی بیان کرد: بهبود رانندگی عامل مهمی در کاهش تصادفات است.

وی افزود: هرچه جاده‌ها و محورها اصلاح شود، اما شیوه رانندگی مردم بهبود پیدا نکند عملا اثربخشی اقدامات را در این زمینه شاهد نخواهیم بود و باید فرهنگ عبور و مرور ارتقا یابد.

اسلامی با بیان اینکه بهسازی و رفع نقاط حادثه‌خیز اولویت وزارت راه و شهرسازی است، گفت: این وزارتخانه برای نوروز سه کار مهم را در دستور کار خود دارد که شامل گسترش سیستم کنترل هوشمند، تقویت دوربین‌های پلاک‌خوان برای پلیس و استقرار بیشتر در نقاط حادثه‌خیز جهت کنترل عبور و مرور است.

وی افزود: اصلاح هندسی نقاط پرخطر، ساماندهی محورها و نقاط و تقاطع‌های خطرناک تا قبل از نوروز با حداکثر کارآمدی دنبال خواهد شد و برای نقاط پرحادثه شناسایی شده در ساوه و زرندیه این سه آیتم اجرایی می‌شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group