پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

امام جمعه زرندیه گفت:حضور معنادار ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و جشن 40 سالگی انقلاب، محاسبات دشمن را بهم ریخت. 

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در جمع راهپیمایان شرکت‌کننده در یوم الله 22 بهمن شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه اظهار کرد: حضور باشکوه ملت ایران در این راهپیمایی پیام معناداری را به دنیا مخابره کرد که این ملت همواره پای آرمان‌های نظام و رهبری ایستاده‌اند. 

وی تصریح کرد: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بیانگر عظمت ملت بزرگ ایران اسلامی است. چهل سال استقلال آزادی جمهوری اسلامی، چهل سال عزت، عظمت و افتخار، چهل سال مقاومت در برابر دشمنان، چهل سال مبارزه با استکبار جهانی و چهل سال امیدآفرینی برای ملت‌های تحت ستم و تشنه آزادی به منصه ظهور رسیده است. 

خطیب جمعه زرندیه گفت: خداوند بزرگ را شکر و سپاس می‌گوییم که ملت ما را از نعمت حکومت جمهوری اسلامی و نعمت ولایت فقیه برخوردار کرد و این ملت از نعمت وحدت و یکپارچگی برخوردار شد. 

وی تصریح کرد: برخورداری از این دو نعمت بزرگ وحدت ملت و پیروی از ولایت ملت ما را یاری کرد تا در این چهل سال از همه گردنه‌های سخت که بوسیله دشمنان تحمیل می‌شد، عبور کنیم و اکنون در آغازین روزهای دهه پنجاه بحول و قوه الهی بر همه مشکلات فائق خواهیم آمد. 

حجت‌الاسلام ابراهیمی افزود: حضور پرشور مردم سراسر کشور در راهپیمایی امروز مسئولین کشور را قطعا در ارائه خدمات بیشتر موظف‌تر خواهد کرد. مطمئنا با وحدت و ولایت‌مداری ملت و همت دولت از این گردنه سخت عبور خواهیم کرد. 

وی تاکید کرد: ملت ایران با حضور چشمگیر خود به دنیا ثابت کرد که با وجود همه مشکلات پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و در آستانه ورود به دهه پنجم پیروزی انقلاب مصمم‌تر از گذشته و با عزمی راسخ در همراهی با نظام استوارتر از گذشته ایستاده‌اند. 

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در پنج شهر شهرستان زرندیه شامل شهرهای مامونیه، پرندک، زاویه، خشکرود و رازقان و روستاهای بخش خرقان و مرکزی زرندیه برگزار شد و مردم این شهرستان اتحاد را با حضور پرشور خود به نمایش گذاشتند. 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group