شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

فرماندار زرندیه گفت: استعمال مواد مخدر عامل فروپاشی نظام خانواده و تهدیدی برای سلامت جامعه است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، هادی فدایی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه، اظهار کرد: تحکیم بنیان خانواده نخستین ثمره مبارزه با مواد مخدر است و آسیب‌های خانواده‌ها را از بین خواهد برد.

وی به لزوم تقویت مقوله آموزش به عنوان عاملی برای کاهش آسیب‌های مواد مخدر اشاره کرد و گفت: تضمین سلامت جامعه نتیجه دیگری است که در راستای مبارزه با مصرف مواد مخدر بدست خواهد آمد و با سلامت جامعه، استعدادهای درخشان در بین افراد شناسایی و بالفعل خواهد شد.

فرماندار زرندیه با اشاره به فکر و اندیشه افراد مبتلا به مصرف مواد مخدر گفت: درمان این افراد موجب بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی آنان شده و از آنان انسان های کارآفرین ساخته می‌شود که می‌توان از آنها در تولید ثروت و کارآفرینی بهره برد.

وی تغییر افکار بخشی از جامعه که مبتلا به بلای خانمانسوز شدند را امکان پذیر دانست و افزود: باید از افکار و اندیشه این افراد در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی استفاده کرد تا منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی شود.

فدایی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همه تلاش مسئولان باید دفاع از ارزش های انقلاب و تقویت علاقمندی مردم به انقلاب باشد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی بر پایه اعتقادات دینی و معنویات استوار و بنا شده است، گفت: ارتقای جایگاه نظام در تمامی عرصه‌های بین المللی با اتحاد و وحدت کلمه امکان پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران در دنیا تحولی شگرف ایجاد کرد، گفت: باید با رفتار و عملکرد مناسب مردم را به نظام علاقمندتر کرد چرا که مردم همواره پشتیبان نظام هستند و مشارکت مردم در همه امور ضروری است.

فرماندار زرندیه با اشاره به اینکه هدف نظام اسلامی کمال انسانی و رفاه اجتماعی است، تصریح کرد: تحقق کمال انسانی و رفاه اجتماعی با تلاش بیشتر انجام شد و موجب ارتقای جایگاه نظام می‌شود.

وی تاکید کرد: همه ما در قبال خون شهدا و ایثارگران مسئول هستیم و باید با بهترین عملکرد و رفتار و تکریم ارباب رجوع پاسخگوی خون مطهر شهدا باشیم.

حیدری مسئول امور اجتماعی فرمانداری زرندیه نیز به برگزاری مستمر کارگاههای آموزشی مبارزه با مصرف مواد مخدر گل اشاره کرد و گفت: آموزش، کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی از اولویت‌های فعالیت حوزه اجتماعی فرمانداری زرندیه است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group