سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

امام جمعه زرندیه گفت: حفظ آرمان های انقلاب و ولایتمداری مهمترین وظیفه نسل امروز است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در شصت وچهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه با تاکید بر لزوم تبیین اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) و بررسی برنامه‌های فرهنگی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: ادامه راه امام و پاسداری از ارزشهای انقلاب مهمترین وظیفه نیروهای انقلابی و مردم است.

وی افزود: هرچند امام خمینی (ره) مثل سایر بزرگان دینی از این دنیا رفت اما راه و آرمان‌های ایشان باقی است و وظیفه تمامی مردم و نیروهای انقلابی است که از این راه و آرمانها صیانت کنند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری به عنوان خلف صالح امام پرچمدار صیانت از راه و آرمان‌های انقلاب هستند و با حمایت مردم به نحو احسن از این وظیفه مهم صیانت می کنند که اگر چنین نمی‌شد قطعا دشمنان انقلاب، انقلاب دیگری در مقابل این انقلاب ایجاد کرده و موجب نابودی انقلاب و آرمانهای آن می‌شدند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه، تعبد، اخلاق، نترسیدن، دوستدار اهل بیت بودن، حفظ وحدت و ... را از شاخصه‌های اصلی اخلاق و اندیشه های حضرت امام (ره) عنوان کرد و وجود وحدت و بصیرت را از لازمه‌های اصلی حال حاضر جامعه دانست.

فرماندار و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه هم در این جلسه تحول در همه امور اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... را از اهداف انقلاب عنوان کرد و حرکت رو به جلو که موجب پیشرفت در همه زمینه‌ها شود را ضروری دانست.

هادی فدایی جلب رضایت عموم مردم و توجه به خواسته‌های آنان را موجب ایجاد همدلی و اتحاد بین تمام اقشار جامعه دانست وادامه داد: باید با استفاده از ظرفیت 80 میلیونی مردم، آنان را با نظام و انقلاب همراه کرد و موجب افزایش اقتدار ملی و فراسرزمینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه نیز ضمن تشریح دستور جلسه، تبیین مبانی فکری انقلاب اسلامی در همه زمینه‌های فرهنگی واجتماعی، تبیین کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی، تبیین کارآمدی نظام و شناسایی و معرفی ظرفیتهای انقلاب را برای آینده مهم دانست و ادامه داد: امنیت پایدار، استقلال واقعی، آزادی و مردم سالاری، نفوذ و اقتدار فراسرزمینی و مشارکت حقیقی اجتماعی، از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران است.

حضور مسئولین در محل نمازهای جمعه و پاسخگویی به سوالات مردم، انجام تحقیق و پژوهش در خصوص ظرفیت شناسی انقلاب اسلامی ایران برای آینده توسط موسسه فرهنگی پژوهشی امیرپژوه زرندیه از مصوبات این جلسه بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group