شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

استاندار مرکزی از بهره‌برداری از کنارگذر جنوبی تهران طی سال آینده در شمال استان مرکزی خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سیدعلی آقازاده در جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی مشترک استان مرکزی و شهرستان زرندیه در شرکت گاز و لوله محمدیان زرندیه با اشاره به عبور 25 کیلومتر کنارگذر تهران از استان مرکزی ایجاد این کنارگذر اقدام ارزنده ای بود که به طول 150کیلومتر انجام شد و در دولت تدبیر و امید تسریع یافت. امیدواریم این پروژه در سال 98 به بهره‌برداری برداری برسد. این کنارگذر موجب روان تر شدن ترافیک شهر تهران و استان های مجاور پایتخت می شود.

وی با بیان اینکه این شرکت تولید کننده انواع لوله از هشت الی 120 اینچ و مجری این کنارگذر است، افزود: جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی در شهرستان های مختلف استان برگزار می شود اما برگزاری ماهانه این جلسه در ساوه یا زرندیه به دلیل تنوع این شهرستان ها در حوزه صنعت و تولید است. در این جلسه مشکلات کارآفرینان مطرح و تصمیمات خوبی اتخاذ می شود.

وی گفت: بسیاری از مصوبات جلسات اقتصاد مقاومتی استان به اجرا درآمده و دستاوردهای خوبی داشته است. مشکلات این شرکت نیز که بسیار برای صنعت و شبکه های نفت و گاز کشور موثر است برطرف و با توسعه آن بخش مهمی از نیازهای کشور برطرف شود.

استاندار مرکزی همچنین با اشاره به بازدید خود از چند واحد تولیدی قطعات خودرو و نیز مواد پلاستیکی گفت: اعطای تسهیلات و اعمال سیاست های حمایتی موجب توسعه این شرکت ها شده و با تولیدات منحصر بفرد آنها می توان میلیون ها دلار سالانه صرفه جویی و درآمدزایی برای کشور رقم زد، در این راستا قرار بر این شد که از محل صندوق توسعه ملی اعتبارات لازم تخصیص یابد.

آقازاده به تقویت تصفیه خانه شهرک های صنعتی زرندیه اشاره کرد و گفت: شرکت هایی که از حجم بالای پساب برخوردار هستند با انجام عملیات پیش تصفیه اقدام به مدیریت پساب صنعتی کرده و نهایتا شرکت شهرک های صنعتی با ارتقای توان تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی به گونه ای عمل کند که خروجی آب تصفیه‌ خانه کمترین آلودگی شیمیایی و فیزیکی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، نماینده ساوه و زرندیه نیز در این جلسه بر بهسازی ورودی شهر پرندک به طول دو کیلومتر به اتوبان ساوه تهران تاکید کرد و از مدیریت این شرکت خواست تا در تأمین هزینه آن مشارکت کند.

محمدرضا منصوری با اشاره به بهره‌برداری از کنارگذر جنوبی تهران گفت: بهره‌برداری از این کنارگذر موجب نزدیک تر شدن مسیر ساوه تا مشهد خواهد شد به گونه‌ای که این مسافت تا دو ساعت کوتاهتر می شود و نقش مهمی در مدیریت هزینه و زمان خواهد داشت.

تامین زیر ساخت ها برای توسعه این شرکت، تامین برق با احداث پست برق متناسب با نیاز شرکت، تامین آب مورد نیاز، عدم توانایی در پرداخت حق انشعاب برق به دلیل نبود نقدینگی از جمله مطالبات و مشکلات این شرکت بود که در این جلسه مطرح شد.

تقسیط هزینه تامین برق، تامین لاستیک برای ماشین آلات این شرکت راهسازی، تامین سوخت و پیگیری مجتمع خدماتی رفاهی در این کنارگذر و فعال کردن سپتینگ برای مدیریت پساب صنعتی شرکت کارتن سازی زرندیه از جمله مصوبات این جلسه بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group