سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

دورهمی اصحاب فرهنگ وهنر شهرستان زرندیه به مناسبت شب یلدا طولانی ترین شب سال باعنوان نشست فرهنگی هنری یلدا در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، نماینده مردم شهرستانهای ساوه وزرندیه در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: ایران و ایرانی همواره به شعرا، ادبا و هنرمندان خویش افتخار می کند.

محمدرضامنصوری افزود: امیدواریم درآینده ای نزدیک مدارس تخصصی هنر در شهرستانهای ساوه و زرندیه راه اندازی شده و مورد بهره برداری واقع شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به پتانسیل فرهنگی هنری موجود در این شهرستان و می توان آینده بسیار خوبی را در این زمینه متصور بود.

وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در سال آینده با کمک خیرین سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را به بهره برداری برسانیم.

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه هم در این نشست از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خواست کرد تا در مجلس درخصوص تغییر نگرش مسئولین به بخش فرهنگ وهنر صحبت شود.

وی نگاه به بخش فرهنگ و هنر را ضعیف دانسته و ادامه داد: تا زمانی که به این باور نرسیم که ریشه بسیاری از مشکلات متعدد موجود در جامعه در مباحث فرهنگی نهفته است نخواهیم توانست فعالیتهای فرهنگی هنری را در اولویت و رئوس برنامه های کشور قرار دهیم.

حضور دکتر سیدمهدی طباطبایی و دکتر رحیم طاهر از اساتید دانشگاههای کشور در این دورهمی از نکات قابل توجه این مراسم بود.

اجرای شعرخوانی، حافظ خوانی، موسیقی زنده و اجرای زنده نقاشی از دیگر برنامه های این دورهمی بود. این نشست با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ هنر از رشته های مختلف فرهنگی هنری از جمله فیلم و عکس، شعر و ادبیات، موسیقی، نقاشی و طراحی، نمایش، تعزیه و ... برگزار شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group