شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

امام جمعه زرندیه گفت: اعتلای انقلاب اسلامی باید هدف مشترک همه جریانات سیاسی باشد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، حجت الاسلام حسین ابراهیمی در شصت و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه با دستور ادامه بحث و تبادل نظر پیرامون راهکارهای افزایش اعتماد عمومی و رضایت اجتماعی اظهار کرد: همه هموطنان ما اعم از راست و چپ ، اصلاح طلب و اصول گرا فرزندان یک آب و خاک هستیم و همگی می‌بایست در راستای پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی قدم برداریم .

وی افزود: همه ما به مثابه کسانی هستیم که سوار بر یک کشتی هستیم و با هم باید تلاش کنیم تا خدای ناکرده این کشتی غرق نشود .

وی در ادامه افزود: ما منکر ضعف و مشکلات در جامعه نیستیم اما متاسفانه دشمنان نظام و گاها عده‌ای جاهل از داخل دست به درشت نمایی ضعف‌ها و مشکلات زده و سیاه‌نمایی می‌کنند .

امام جمعه شهرستان زرندیه در ادامه گفت: افزایش نظارت بر بخش‌های مختلف جامعه بالاخص صنوف و عملکرد ادارات و نهاده و رفع موانع بر سر راه مردم در ادارات خدمات رسان می‌تواند در بالا بردن ضریب اعتماد عمومی و رضایت اجتماعی موثر واقع شود .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی نیز گفت: تکریم ارباب رجوع در ادارات و نهادها راهکار بسیار مهمی در بالا بردن افزایش اعتماد عمومی است.

احمد جوانمرد افزود : مسئولین جهت رضایت عمومی جامعه می‌بایست در بین مردم حضور یافته و مشکلات آنان را از نزدیک بررسی کنند و خودشان را از مردم بدانند چرا که مردم در فراز و نشیب‌های انقلاب دوشادوش مسئولین و نیروهای نظامی بودند و در همه لحظه‌ها حاضر بودند.

در این جلسه هر یک از اعضا به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و مقرر شد فرمانداری در جلسه آتی شورای اداری شهرستان مسئولان را نسبت به ضرورت افزایش اعتماد عمومی و رضایت اجتماعی آگاه کند. همچنین مقرر شد دستگاههای خدمت رسان جهت رضایت مندی اهالی در جامعه آنان حضور یافته و در جهت رفع مشکلات آنان قدم بردارند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group