پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

فرماندار زرندیه گفت: کمک به تحرک چرخ تولید، کمک به توسعه اقتصادی است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، هادی فدایی در آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی و سرمایه گذاری این شهرستان افزود: نمایشگاه فرصتی برای معرفی قابلیت های اقتصادی شهرستان به دنیاست تا بستر ورود سرمایه گذاران در این نقطه پر ظرفیت کشور فراهم شود .

وی با بیان اینکه زرندیه دارای قابلیت تولیدات محصولات باغی و زراعی و نیز تولیدات صنعتی در شهرک های صنعتی است، گفت: زرندیه به لحاظ گردشگری نیز ظرفیت بالایی دارد و منطقه خرقان یک نقطه بکر تفریحی و گردشگری برای سرمایه گذاری و ایجاد درآمد پایدار است .

فدایی گفت: دست تولید کنندگان ما بوسیدنی است چرا که در شرایط کنونی چرخ اقتصاد را متحرک نگه داشته و به دنبال ارزآوری و ایجاد اشتغال هستند .

وی با بیان اینکه رویکرد ما حفظ سرمایه گذاری موجود و تلاش برای ایجاد سرمایه گذاری جدید با تمامی توان است، به استقبال شایان توجه از این نمایشگاه سه روزه اشاره کرد و گفت: بازدید کنندگان از این نمایشگاه ضمن آشنایی با توانمندی های شهرستان در حوزه اقتصادی تمایل خود را برای سرمایه گذاری نشان دادند .

وی بر تامین زیرساخت‌های مناسب برای ایجاد سرمایه گذاری در حوزه صنعتی و کشاورزی تاکید کرد و گفت: با سرمایه گذاری مناسب می توان زمینه ساز رونق اقتصادی شد .

وی کمک به تحرک چرخ تولید را کمک به توسعه اقتصادی دانست و با تاکید بر اینکه همه ما در این عرصه وظیفه‌ داریم، تولیدکنندگان را سرداران توسعه اقتصادی دانست و افزود: حمایت از تولید و به حرکت درآوردن چرخه تولید اولویت اول اقتصاد کشور است .

به گزارش ایسنا، سید احمد موسوی موسس و عضو هیات مدیره شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان واقع در شهر جدید ایلند نیز در این مراسم گفت: دغدغه اصلی تولیدکنندگان مشکلات اقتصادی و سرمایه گذاری است .

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و توسعه تولید موجب پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی است، شهر جدید آیلند با پیش بینی ۲۴ نوع کاربری با اشتغال ۱۳۰۰ نفر در حوزه ورزشی، تفریحی، تجاری، و ... موجب ایجاد فضایی برای تفریحی و زمینه ساز تقویت نشاط اجتماعی شده است و نقطه مقابل بروز آسیب های اجتماعی است .

موسوی اظهار کرد: در شرایط کنونی آمار دهک های با درآمد پایین در جامعه بیشتر شده است و باید برای حل مشکلات اقتصادی آنان چاره اندیشی کرد .

وی برگزاری نمایشگاه توانمندی های اقتصادی و سرمایه گذاری زرندیه را نقطه عطفی برای معرفی قابلیت ها و توانمندی های این شهرستان دانست و افزود: امیدواریم روند برپایی این نمایشگاهها در شهرستان بیشتر شود و‌ ضمن معرفی توانمندی ها برای حل مشکلات تولید شهرستان بررسی شود

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group