جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مدیر شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان زرندیه با بیان اینکه بزرگترین شهربازی خاورمیانه به صورت مجزا برای آقایان و بانوان سال آینده در سرزمین ایرانیان افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سید احمد موسوی در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی های اقتصادی و سرمایه گذاری زرندیه گفت: فعالان اقتصادی پیش قراولان تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه شهر آیلند به عنوان یکی از بزرگترین و‌ منحصر بفردترین نقاط کشور با وسعتی بالغ بر ۱۷۰۰ هکتار و ۲۵ نوع کاربری گزینه مناسبی با کاربری های گوناگون برای سرمایه گذاری است، افزود: این شهر جدید پذیرای سرمایه های کوچک و بزرگ است و مجموعه های ورزشی شامل پیست های ورزشی گوناگون در این شهر توانسته آیلند را به مجموعه ای با کاربری ورزشی در کشور تبدیل کند.

موسوی به قابلیت برگزاری مسابقات ملی و جهانی با ظرفیت جذب ۲۵۰ هزار تماشاگر در هر مسابقه ورزشی در این شهر اشاره کرد و گفت: اجرای پارک علم و فناوری با توجه به نیاز جامعه به رویکردهای علمی و پژوهشی از جمله طرح‌های در دست اجراست که هم اکنون در حال ساخت است و فرصت مغتنمی برای شرکت های دانش بنیان برای عملیاتی کردن ایده های آنان است که از تمامی زیرساخت های لازم برخوردار است.

وی دهکده سلامت آیلند را از دیگر طرح های در دست اجرا عنوان کرد و گفت: این شهر پذیرای سرمایه گذاران در حوزه سلامت و بهداشت کشور است. برخورداری این شهر از منطقه ویژه اقتصادی از دیگر مزیت های تسهیل در سرمایه گذاری است و موجب رونق صادرات شده است و مجموعه انبارهای گمرکی موجود در آن موجب شده است تا روند صادرات رونق بیشتری بگیرد.

موسوی با بیان اینکه بزرگترین شهربازی خاورمیانه به صورت مجزا برای آقایان و بانوان در سال آینده در این شهر و در سرزمین ایرانیان افتتاح خواهد شد، گفت: شعار شهر آیلند شهری به سبک فرداست و این شهر با بهره گیری از فناوری های نوین و استفاده از نظرات نخبگان و دانشمندان طراحی و احداث می شود. اولویت ما ایجاد و توسعه اشتغال است و با جذب سرمایه گذار روند توسعه این منطقه را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با جذب سرمایه‌گذاران و راه‌اندازی سرزمین ایرانیان بتوان جایگزین مناسبی برای سفرهای تفریحی، ورزشی، سیاحتی، گردشگری و... خارجی ایجاد کرد و گفت: این منطقه دارای 24 پروژه در ابعاد استاندارد جهانی است که باعث کارآفرینی و اشتغالزایی در سطح کشور می‌شود.

 به گفته وی، کسب درآمدهای ارزی و جلوگیری از خروج ارز، جذب سرمایه‌گذار خارجی، اثبات توانمندی‌های شرکت در اجرای پروژه‌های عظیم، دستیابی به سرمایه‌گذاری گردشگری خارجی، ایجاد امکانات سرمایه‌گذاری، ایجاد امکانات لازم فرهنگی، ورزشی، تفریحی، گردشگری، توریستی و سیاحتی، و... از مهمترین اهداف شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان است و اخذ مجوزهای لازم، افتتاح منطقه ویژه اقتصادی، راه‌اندازی پیست‌های موتورسواری، اتومبیلرانی و دوچرخه‌سواری، از جمله فعالیت‌های انجام شده این شرکت است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group