چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: قدرت بازدارندگی از مهمترین دستاوردهای انقلاب، علیرغم دشمنی های ابرقدرت‌های جهان است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سردار محسن کریمی در جلسه شورای اداری شهرستان زرندیه اظهار کرد: باید به گونه ای هدف از شکل گیری انقلاب و دستاوردهای آن را برای نسل جوان تبیین کنیم که تأثیرگذاری آن را در جامعه به وضوح ببینیم.

وی با گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج از عنصر معنویت و اخلاص به عنوان شاکله اصلی بسیج یاد کرد و گفت: بسیج با معنویت و ولایت مداری خواب دشمن را برای ضربه زدن به نظام تعبیر نکرد.

وی تصریح کرد: قبل از انقلاب دو ابرقدرت بلوک شرق و غرب در مسند قدرت بودند و از بخش مهمی از مولفه های لازم قدرت برخوردار بودند و در همان برهه از زمان انقلاب اسلامی ظهور کرد.

وی افزود: ابرقدرت شرق و غرب به دنبال صحنه گردانی دنیا بودند و برای این کار از تمامی ظرفیت های خود استفاده می کردند و تربیت انسان های دست نشانده و جاسوسی را راهکاری اصلی برای صحنه گردانی در دستور کار قرار دادند.

سردار کریمی به القای فرهنگ غربی به عنوان ترفند دشمن برای تغییر سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی در چنین شرایطی ظهور و حرف جدیدی را مطرح کرد و آن تبیین اسلام ناب محمدی(ص) است. این انقلاب همچنان با گذشت ۴۰ سال از عمر خود به دنبال مقابله با توطئه‌ افکنی هاست.

وی به دنبال کردن پیمان های نظامی مانند پیمان ناتو از سوی استکبار جهانی گفت: استکبار درحالی به دنبال انزوای نظام اسلامی بود که ایران در بدو تشکیل انقلاب از حداقل ها هم محروم بود و‌ یک کشور وابسته و وارد کننده و از کمترین شاخص ها برخوردار بود به گونه ای بالغ بر ۷۵ درصد جمعیت کشور بیسواد بودند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در شرایط اسف‌بار محرومیت و با برخورداری از حداقل ها به پیروزی رسید و هم‌اکنون یک کشور تعیین کننده در معادلات بین المللی است و قدرت بازدارندگی این کشور از مهمترین دستاوردهای انقلاب، علیرغم دشمنی های ابرقدرت‌های جهان است.

سردار کریمی عنوان کرد: در شرایط کنونی نیز این کشور به یک قدرت در منطقه تبدیل شده و با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی را با افتخار سرداده است. امروز خودمان برای خودمان تصمیم می گیریم و اجازه مداخله هیچ کشوری را در سرنوشت ایران اسلامی نمی دهیم.

سردار کریمی منشور کشور را اجرای قانون اساسی دانست و افزود: قانون فصل الخطاب است و با ولایت مداری و حفظ انسجام ملی باید حافظ دستاوردهای انقلاب باشیم.

وی ادامه داد: با وجود دشمنی های مستکبران عالم، اما شاهد پیشرفت ایران اسلامی هستیم و براساس آمارهای اعلامی جهان در حال حاضر اقتصاد ایران هجدهمین اقتصاد جهان و جزو پنج کشور ثروتمند جهان در برخورداری از ذخایر طبیعی است. 

وی گفت: ایران هجدهمین کشور جهان در تولید ناخالص ملی است، نرخ رشد صنعتی ایران در جهان دوازدهم است و در  تولید فولاد رتبه چهاردهم، پتروشیمی بیستم، در تولید امنیت غذایی رتبه سوم، در تولیدات کشاورزی با ۱۱۸ میلیون تن رتبه سیزدهم جهان، در تولید نفت رتبه چهارم و در صنایع نظامی رتبه برتر جهان به ایران اختصاص دارد.

سردار کریمی تصریح کرد: ولایت مداری، اتکا به توانمندی داخلی، مدیریت جهادی، باور قلبی از راهکارهای برون رفت از شرایط فعلی اقتصادی است و نباید به هیاهوی دشمن که مانند طبل توخالی است توجه کنیم. دشمن به دنبال گروگان گرفتن ذهن جوانان این کشور است که باید با هوشیاری و بصیرت اجازه عملی کردن توطئه‌های دشمن را ندهیم.

فرماندار زرندیه نیز در این جلسه پرهیزکاری و تقوا را لازمه خدمت صادقانه به مردم بیان کرد و گفت: در سایه خدمت صادقانه به کشور جایگاه خود را در صحنه های بین المللی تثبیت خواهیم کرد.

هادی فدایی بر اتحاد بیشتر برای توسعه کشور تاکید کرد و گفت: نیک گفتاری و نیک رفتاری مسئولان، منشأ حرکت جدیدی را بنیانگذاری خواهد کرد.

وی تلاش بیشتر، ایجاد کارآفرینی، خدمت‌رسانی به مردم را مورد تاکید قرار داد و بر استفاده آحاد مردم از امکانات و خدمات دستگاهای دولتی به صورت عادلانه و‌ متوازن تاکید کرد.

فرماندار زرندیه به نوع برخورد با مردم توسط مدیران و کارکنان دولتی بویژه بانک ها اشاره و بر اصلاح نوع رفتار و گفتار با مردم منطبق با موازین اسلامی تاکید کرد.

وی انضباط رفتاری و حضور به موقع در ادارات و در جلسات اداری را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: برطرف کردن نواقص شبکه اداری دولت و نیز ارسال گزارش ۴۰ ساله دستاوردهای انقلاب در حوزه مسئولیتی به فرمانداری در دستور کار قرار گیرد.

وی برگزاری کرسی های آزاداندیشی دانشگاهی، فعال کردن تیم های بازرسی برای مبارزه با قاچاق کالا، فعال شدن جلسات کمیسیون کارگری و رصد مشکلات حوزه تولید، حمایت از سازمان های مردم نهاد، ارسال فرم های میزان رضایت‌مندی مردم به فرمانداری را از دیگر مواردی دانست که مدیران در دستور کار قرار دهند.

وی خواستار برگزاری پرشور بر نامه های هفته بسیج در شهرستان یا مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی شد.

فدایی گفت: هدف نظام جمهوری اسلامی حفظ کرامت انسانی و رفاه اجتماعی است که با عملکرد مناسب مسئولان و فعال کردن مشارکت اجتماعی در جامعه محقق خواهد شد.

به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه زرندیه نیز در این جلسه به نقش بسیج در حوزه نظامی، اقتصادی، سازندگی، فرهنگی، علمی و خنثی سازی توطئه های دشمنان اشاره کرد.

سرهنگ پاسدار حسین روح افزا به فعالیت بسیج شهرستان در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: واگذاری گردان موسی بن جعفر (ع) به این شهرستان موجب ارتقای ضریب امنیتی زرندیه شده است.

وی از برگزاری ۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد و محوری ترین برنامه را اجتماع بزرگ دوهزار نفری بسیجیان در این شهرستان بیان کرد.

وی احداث مدرسه الگوی اسلامی در دو نقطه از شهر را از دیگر اقدامات اخیر بسیج اعلام‌ کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group