جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

مدیر عامل شرکت توسعه سیاحان مجری ساخت شهر جدید آیلند گفت: در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی موکب "آیلند" به عنوان اولین ایستگاه راه کربلا در استان مرکزی برپا شد.

علیرضا جوادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد:موکب خادمین سیدالشهدا شهر جدید آیلند با هدف مشارکت در حرکت عظیم مردمی و مذهبی اربعین در راستای گرامیداشت حماسه حسینی و زنده نگداشتن قیام عاشورا، برای پذیرایی از زائران کربلای معلا در مقابل شهر آیلند برقرار و در حال پذیرایی از زائران حسینی است.

وی عنوان کرد: این موکب که در محور اصلی آزادراه تهران- ساوه در مسیر عبور زائران به سمت استان‌های مرزی، از شهر آیلند، به مدت ۶ روز به صورت شبانه روزی فعال و از تاریخ ۲۷ مهرماه تا دوم آبان ماه به زائرین اربعین حسینی خدمات ارائه می‌دهد.

جوادی گفت: با استقرار این موکب موقت، فضای نمازخانه‌ای به مساحت ۳۰۰ متر مربع و تعداد ۴۰ سرویس بهداشتی برای استفاده زائران تامین شده است و روزانه پنج هزار وعده غذایی بین مسافران توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: این موکب با همکاری و هماهنگی استانداری استان مرکزی، ستاد مرکزی اربعین حسینی، فرمانداری شهرستان زرندیه، ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی و شهرستان زرندیه، اداره راه و حمل نقل جاده‌ای شهرستان زرندیه دایر شده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group