جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه گفت: چهارمین سوگواره تعزیه شهرستان زرندیه به همت این اداره و با همکاری بنیاد علمی فرهنگی تعزیه و همایش‌های آئینی کشور در حال برگزاری است.

احمد جوانمرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، افزود: این سوگواره از روز پنجشنبه بیست و ششم مهرماه آغاز شده و تا سه‌شنبه یکم آبانماه سال جاری با حضور 10 گروه تعزیه‌خوانی از نقاط مختلف شهرستان زرندیه ادامه دارد .

وی بیان کرد: گروه‌های تعزیه‌خوانی از شهرهای مامونیه، پرندک، خورشیدآباد، آسیابک، امیرآباد، زرندکهنه، زاویه و بخش خرقان در محل حسینیه شهدا شهر پرندک به اجرای تعزیه می پردازند .

جوانمرد در ادامه گفت: هر شب دو گروه، هرکدام به مدت 90 دقیقه اجرای تعزیه دارند و هیات داوران سوگواره متشکل از اسماعیل مجللی، هوشنگ جاوید و قاسم هادی پور این رقابت ها را داوری می کنند.

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه افزود: مراسم اختتامیه این سوگواره سه شنبه یکم آبانماه با حضور مسئولین شهرستانی واستانی در محل حسینیه شهداء شهر پرندک برگزار می شود و سوگواره چهارم با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان خواهد داد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group