پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

امام جمعه زرندیه گفت : نیروی انتظامی تجلی اقتدار در برابر اخلال گران و مظهر رافت اسلامی در تعامل با مردم است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در آئین صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی شهرستان زرندیه همزمان با فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، عنوان کرد: اصلی ترین ماموریت نیروی انتظامی برقراری امنیت پایدار در کشور است و در این مسیر شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با گذشت 40 سال از تاریخ پرفراز و نشیب حکومت اسلامی به یک مجموعه ای کارآمد و تاثیرگذار در حفظ عزت و اقتدار کشور تبدیل شده است و با اشراف کامل و بهره مندی از توانمندی متناسب با مولفه های انتظامی توانسته است در ایفای ماموریت‌های محوله بدرخشد و با تعامل با سایر نیروهای مسلح روز به روز بر افتخارات این مرزوبوم بیفزاید.

امام جمعه زرندیه در ادامه گفت: امروز با گذشت 40 سال از انقلاب در اوج عزت و اقتدار هستیم و به برکت ولایت فقیه و بصیرت مردم ایران اسلامی در بهترین عصر خود در دوران های مختلف قرار دارد.

وی عنوان کرد: نظام اسلامی با وجود دشمنی دشمنان همچنان استوار و ثابت قدم ایستاده و به جایگاهی رسیده که تعیین کننده معادلات سیاسی جهانی است و دنیا در تصمیم گیری‌های خود معطل تصمیم‌گیری نظام اسلامی است.

حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: دنیا در برابر عظمت ایران تعظیم می‌کند و این جایگاه به برکت خون شهدا و پیروی از تعالیم قرآنی است که به ما اجازه نداده است در برابر دشمن ضعیف باشیم.

وی بیان کرد: در هیچ جای دنیا دشمنان اسلام از امنیت برخوردار نیستند و می‌دانند اگر فضای امن کشور را به مخاطره بیندازند در هیچ فضای امنی قرار نخواهند گرفت و نمونه آن عملیات موشکی بود که سپاه در پاسخ کوبنده به حمله تروریستی اهواز اقتدار نظام را به رخ جهانیان کشید و در فاصله 700 کیلومتری، پناهگاه دشمن مورد حمله قرار گرفت.

وی گفت: دشمنان فکر نکنند با طرح‌های توطئه افکنانه می توانند در مقابل توان سپاه و نیروهای مسلح بایستند و امید را از مردم بگیرند و یقین بدانند این خواب آنها تعبیر نخواهد شد.

امام جمعه زرندیه خاطر نشان کرد: ملت ایران در تبعیت از فرامین رهبری هیچگاه تسلیم نخواهد شد و به یاری خدا و رهبری حکیمانه خلف صالح امام روز به روز بر اقتدار و عظمت این کشور افزوده شده و توطئه ها یکی پس از دیگری خنثی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زرندیه نیز گفت: امنیت مقوله‌ای است که نبود آن در جامعه به خوبی احساس می شود و پلیس افتخار دارد که مسولیت برقراری امنیت است.

سرهنگ محمدرضا روشندل در ادامه به بیان عملکرد پلیس شهرستان طی یکسال اخیر پرداخت و گفت: با توجه به تجمیع خطوط 110 تماس‌های مردمی 110 از 3925 مورد به 7758 موردافزایش داشته که نشان اعتماد و افزایش رضایتمندی مردم به پلیس است.

وی در ادامه گفت: در این مدت جرایم خشن، مسلحانه و تجاوز به عنف 100 درصد کاهش داشته و سرقت موتورسیکلت نیز کاهش 36 درصدی داشته است.

وی به افزایش 25 درصدی میزان دستگیری سارقین و افزایش 238 درصد کشفیات مواد مخدر و 30 درصدی دستگیری معتادین اشاره کرد و گفت: در طول یکسال اخیر 25 طرح پاکسازی و ارتقای امنیت اجتماعی اجرا شده که در این راستا حاصل عملکرد پلیس شهرستان شامل دستگیری 564 معتاد و 13 قاچاقچی خرد مواد مخدر و 607 توقیف موتور‌سیکلت متخلف و مزاحم و 646 توقیف خودرو متخلف و مزاحم بوده است.

سرهنگ روشندل گفت: در نیمه نخست سالجاری و در سالی که مقام معظم رهبری بنام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری فرمودند در مبارزه با پدیده شوم قاچاق تلاش های موثری صورت گرفته است و در این راستا بیش از 21 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.

در این مراسم پس از انجام مراسم تشریفات نظامی و حرکات رزمی، از تنی چند از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، خیرین امنیت ساز و کارکنان ممتاز و خدوم نیروی انتظامی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group