جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

همزمان با هفته دولت پر وژه‌های این هفته با حضور استاندار، معاونانش و نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، ایستگاه هواشناسی سینوپتیک شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه با صرف اعتباری بالغ بر هشت هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و 3500 میلیون ریال از ردیف اعتبارات استانی نخستین پروژه‌ای بود که با حضور استاندار مرکزی افتتاح شد.

سیدعلی آقازاده در ادامه طرح جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت خیابان 22 بهمن شهر پرندک را مورد بهره برداری قرار داد.

بهره برداری از سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان زرندیه با صرف اعتباری بالغ بر 450 میلیون تومان و شرکت برج بلند (تولید روغن موتور) از دیگر طرح‌هایی بود که با حضور استاندار مرکزی افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، شرکت داروسازی نوشافرمد ایرانیان در شهرک صنعتی زاویه و یک واحد تولیدی روغن موتور در شهرک صنعتی مامونیه نیز با حضور نماینده ساوه و زرندیه در مجلس و معاون سیاسی استاندار افتتاح شد.

فرماندار زرندیه در این مراسم با اشاره به افتتاح 40 پروژه در این هفته در مجموع اظهار کرد: جمع کل اعتبارات هزینه شده برای افتتاح این پروژه ‌ ها که از محل اعتبارات ملی، استانی و سرمایه ‌ گذاری بخش خصوصی بوده است 285745 میلیون ریال و 50 هزار دلار است که با بهره برداری از این طرح ها 116 فرصت شغلی ایجاد می شود.

هادی فدایی عنوان کرد: این طرح ‌ ها در زمینه ‌ های عمرانی با اعتباری بالغ ‌ بر ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبارات ملی، ۴۲ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال اعتبارات استانی و ۱۸ میلیارد و ۵۴۳ میلیون ریال سایر اعتبارات و در پروژه ‌ های اقتصادی با ۲۳ میلیارد و ۳۶۶ میلیون ریال تسهیلات ریالی و ۵۰ هزار دلار تسهیلات ارزی و ۲۰۶ میلیارد و ۶۱۱ میلیون ریال آورده سرمایه ‌ گذاران به بهره برداری می ‌ رسند.

سایر پروژه ‌ های قابل افتتاح همزمان با هفته دولت به صورت ویدئو کنفرانس با حضور استاندار مرکزی افتتاح شد که شامل پایگاه اورژانس جاده ‌ ای، اجرای طرح ‌ های هادی روستایی در بخش مرکزی و خرقان زرندیه، افتتاح خانه ورزش در روستاهای شهرستان، اجرای طرح ‌ های آبیاری قطره ‌ ای، بهره ‌ برداری از فاز اول معدن مصالح کوهی زاویه، افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی شهر رازقان و ... است.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group