جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

فرماندار زرندیه گفت: در سال گذشته 47 درصد اعتبارات شهرستان تخصیص یافته و امسال نیز تاکنون 26 درصد اعتبارات تخصیص یافته و باید تلاش شود این میزان تا حد قابل ملاحظه ای افزایش یابد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، هادی فدایی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان تصریح کرد: کمیته برنامه ریزی شهرستان با هدف شفاف سازی در خصوص پروژه های عمرانی اقتصادی و اعلام آخرین وضعیت روند اجرایی پروژه ها توسط مدیران تشکیل می شود.

وی بیان کرد: در اجرای پروژه های عمرانی باید به گونه ای عمل کرد که علاوه بر بهره مندی سریع مردم از خدمات ارائه شده، نظارت دقیق در نحوه اجرا و تسریع در بهره برداری صورت گیرد.

فرماندار زرندیه با تاکید بر اینکه مدیران فعال تر از گذشته به مردم خدمت کنند تا موجب ارتقای رضایتمندی شوند، تاکید کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای دولت در بخش های گوناگون است.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی در حوزه های گوناگون عمرانی، خدماتی، تولیدی و ... در سطح شهرستان انجام شده، اما اطلاع رسانی مناسبی صورت نگرفته است.

وی گفت: انسجام و همدلی موجود بین مدیران و حمایت مردم، ظرفیت بالایی در تحقق اهداف توسعه ای دارد.

فدایی در ادامه گفت: در سال گذشته 47 درصد اعتبارات شهرستان، تخصیص یافته و امسال نیز تاکنون 26 درصد اعتبارات تخصیص یافته است و باید تلاش شود این میزان تا حد قابل ملاحظه ای افزایش یابد.

فرماندار زرندیه تصریح کرد: خدمت به مردم اصل مهمی در فلسفه تشکیل حکومت اسلامی است چراکه رضایت مردم رضایت خدای تعالی را به همراه دارد.

فرماندار زرندیه در ادامه گفت: مدیران ادارات در راستای خدمت رسانی به مردم از نقدهای منصفانه رسانه ها نیز هراس نداشته باشند و ضمن انعکاس عملکرد خود، با رسانه‌ها تعامل مطلوب داشته باشند.

وی بیان کرد: هیچ کم کاری از مسئولان در حوزه های گوناگون پذیرفته نیست و باید تلاش کرد تا رضایت مردم را فراهم کرد و مدیران یقین بدانند که نقد رسانه ها راه جدیدی را برای نتیجه گیری مطلوب ایجاد خواهد کرد.

در این جلسه مدیران ادارات به تشریح عملکرد و فعالیت های مجموعه مدیریتی خود در حوزه های گوناگون پرداختند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group