شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

فرماندار زرندیه گفت: همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار استان مرکزی، ایستگاه هواشناسی سینوپتیک شهر مامونیه و انبار امدادی هلال احمر این شهرستان افتتاح خواهد شد.

هادی فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، عنوان کرد: ایستگاه هواشناسی سینوپتیک شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه با صرف اعتباری بالغ بر هشت هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و 3500 میلیون ریال از ردیف اعتبارات استانی به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: انبار امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان زرندیه نیز با صرف اعتباری بالغ بر 15 هزار میلیون ریال به منظور امدادرسانی سریع در مواقع بروز بحران و حادثه افتتاح خواهد شد.

وی افتتاح یک شرکت داروسازی در شهرک صنعتی زاویه و یک واحد تولیدی روغن موتور در شهرک صنعتی مامونیه را از دیگر پروژه های قابل افتتاح همزمان با هفته دولت با حضور استاندار مرکزی در زرندیه بیان کرد.

فرماندار زرندیه با اشاره به افتتاح 40 پروژه در این هفته اظهار کرد: جمع کل اعتبارات هزینه شده برای افتتاح این پروژه‌ها که از محل اعتبارات ملی، استانی و سرمایه گذاری بخش خصوصی 285745 میلیون ریال و 50 هزار دلار است که با بهره برداری از این طرح ها 116 فرصت شغلی ایجاد می شود.

وی عنوان کرد: این طرح ‌ ها در زمینه ‌ های عمرانی با اعتباری بالغ ‌ بر ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبارات ملی، ۴۲ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال اعتبارات استانی و ۱۸ میلیارد و ۵۴۳ میلیون ریال سایر اعتبارات و در پروژه ‌ های اقتصادی با ۲۳ میلیارد و ۳۶۶ میلیون ریال تسهیلات ریالی و ۵۰ هزار دلار تسهیلات ارزی و ۲۰۶ میلیارد و ۶۱۱ میلیون ریال آورده سرمایه ‌ گذاران به بهره ‌ برداری می ‌ رسد.

فدایی در ادامه با تاکید بر اینکه سایر پروژه‌های قابل افتتاح همزمان با هفته دولت به صورت ویدئو کنفرانس با حضور استاندار مرکزی افتتاح خواهد شد، گفت: این پروژه ها شامل پایگاه اورژانس جاده ای، اجرای طرح های هادی روستایی در بخش مرکزی و خرقان زرندیه، افتتاح خانه ورزش در روستاهای شهرستان، اجرای طرح های آبیاری قطره‌ای، بهره‌برداری از فاز اول معدن مصالح کوهی زاویه، افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی شهر رازقان و ... است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group