سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

استاندار استان مرکزی در سفر به بخش خرقان زرندیه پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام و دیدار با یک خانواده شهید ساختمان پایگاه فوریت‌های پزشکی روستای دوزج از توابع این بخش را افتتاح کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، در آئین بهره‌برداری از این طرح حوزه سلامت فرماندار زرندیه، بخشدار خرقان، مسئولان دانشکده علوم پزشکی و جمع دیگری از مسئولان و مردم این بخش حضور داشتند.

پایگاه فوریت‌های پزشکی روستای دوزج بخش خرقان در ساختمانی که پیشتر به عنوان درمانگاه و دندانپزشکی مورد استفاده بود، مستقر است که پس از تغییر کاربری و صرف هزینه‌ای بالغ بر 400 میلیون ریال با مشارکت مالی خیرین و دانشکده علوم پزشکی ساوه به عنوان پایگاه فوریت‌های پزشکی و اورژانس این روستا افتتاح شد.

استاندار مرکزی در ادامه از کانال آب رسانی احداث شده در این روستا نیز بازدید کرد. این کانال با صرف هزینه ای بالغ بر 150 میلیون تومان به منظور هدایت آب‌های سطحی، کنترل سیلاب و جلوگیری از ورود سیلاب به روستا احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

آقازاده در ادامه سفر به بخش خرقان خانه بهداشت روستای چناقچی علیا را نیز افتتاح کرد. این طرح حوزه سلامت نیز در زیربنایی به وسعت 85 متر مربع و با صرف هزینه‌ای بالغ بر 110 میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار مرکزی در ادامه سفر به بخش خرقان در جلسه‌ای با حضور اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای این بخش شرکت کرد.

بخش خرقان 1500 کیلومتر وسعت دارد و براساس آخرین سرشماری جمعیت آن 1055نفر اعلام شده است که مشتمل بر یک نقطه شهری و سه دهستان است و در فاصله 55 کیلومتری شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه قرار دارد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group