جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

استاندار استان مرکزی با حضور در گلزار شهدای شهر رازقان مرکز بخش خرقان شهرستان زرندیه به مقام شامخ شهدای گمنام این منطقه ادای احترام کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سیدعلی آقازاده در سفری نیم روزه به بخش خرقان شهرستان زرندیه در ورودی شهر رازقان مرکز این بخش مورد استقبال مردم این منطقه قرار گرفت و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام در ورودی شهر با اهدای گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای سرافراز میهن اسلامی را گرامی داشت.

وی پس از گلباران مزار شهدای گمنام در منزل شهید حسن عشقی از شهدای هشت سال دفاع مقدس حضور یافت و با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت و گو کرد.

استاندار مرکزی، در دیدار با خانواده این شهید دوران سراسر افتخار دفاع مقدس گفت: شهدای عزیز با نثار جان خود برای دفاع از مرز و میهن اسلامی جانفشانی کردند و دیدار با خانواده معزز آنان کمترین کاری است که از سوی مسئولان صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: تجدید میثاق با آرمانهای والا و مقدس شهدای عزیز وظیفه همگانی است و مسئولین باید در این مسیر پیشقدم باشند.

سرباز وظیفه شهید حسن عشقی در  ۲۷ فروردین ۶۲ در منطقه عملیاتی شرهانی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

استاندار مرکزی در ادامه سفر به بخش خرقان شهرستان زرندیه  ضمن افتتاح پایگاه فوریت‌های پزشکی روستای دوزج از کانال آبرسانی احداث شده در این روستای بازدید و سپس خانه بهداشت روستای چناقچی علیا را افتتاح خواهد کرد.

حضور در جلسه اعضای شوراهای روستایی و دهیاران بخش خرقان از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده سفر استاندار مرکزی به بخش خرقان زرندیه است.

بخش خرقان 1500 کیلومتر وسعت دارد و براساس آخرین سرشماری جمعیت آن 1055نفر اعلام شده است که مشتمل بر یک نقطه شهری و سه دهستان است و در فاصله 55 کیلومتری شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه قرار دارد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group