يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

فرماندار زرندیه گفت: مسئولان از انتقاد منصفانه خبرنگاران مکدر نشوند و نهراسند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، هادی فدایی در آئین تجلیل از فعالان رسانه‌ای شهرستان زرندیه اظهار کرد: مسئولان با نقد منصفانه و انعکاس صحیح وقایع جامعه، قدرت پاسخ گویی مسولان را افزایش دهند.

وی بیان کرد: رسالت خبرنگاران صرفا اطلاع رسانی وقایع و رویدادها نیست بلکه اطلاع رسانی مشکلات جامعه به مسئولین است تا با شناخت بیشتر چالش‌ها به دنبال حل مشکلات باشند.

فرماندار زرندیه با تاکید بر اینکه فلسفه شکل گیری رسانه رصد چالش‌ها و انعکاس آنهاست، اظهار کرد: جامعه آزاد جامعه‌ای است که از انتقاد ناراحت نشود از این رو مسئولان به عنوان مدیران جامعه باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند.

وی با اشاره به اینکه همه ما در برابر خون شهدا مسئولیت داریم و باید در مسیر شهدا قدم برداریم، اطلاع رسانی صحیح از جمله راه‌های حرکت در مسیر شهدا و رسیدن به کمال انسانی است.

فدایی تاکید کرد: کار خبرنگاران بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و در مسیر تحقق اهداف انقلاب قلم فرسایی می‌کنند و تلاش آنها موجب ترفیع جایگاه نظام اسلامی است چرا که در راستای تحقق اهداف انقلاب به روشنگری می‌پردازند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه گفت: معیشت و اقتصاد اصلی ترین مشکل خبرنگاران است.

احمد جوانمرد با تاکید بر اینکه بسیاری از خبرنگاران حتی از خدمات بیمه‌ای نیز محروم هستند، گفت: خبرنگاران با تمام مشکلات کاری و معیشتی به رسالت خبری خود اهتمام دارند اما از حداقل‌های اقتصادی محرومند.

در ادامه فعالان رسانه ای زرندیه به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند.

در این آئین که با حضور بخشداران مرکزی و خرقان، رئیس اداره ارشاد، اعضای شورای شهر و جمع دیگری از مسئولان حضور داشتند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات فعالان رسانه‌ای شهرستان زرندیه تجلیل شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group