پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

دبیر یازدهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی گفت: بیش از یکصد اثر مهدوی از حدود 50 شاعر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

احمد جوانمرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، با اشاره به تمدید دریافت آثار تا مورخ دوم اردیبهشت‌ماه افزود: شاعران آئینی 9 استان کشور از قبیل تهران، زنجان، اصفهان، آذربایجان شرقی، گیلان، قم، بوشهر، خوزستان و مرکزی آثار خویش را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

وی در ادامه گفت: آثار واصله توسط هیات داوران جشنواره متشکل از دکتر عباسعل یوفایی، دکتر رحیم طاهر و دکتر سیدمهدی طباطبایی بررسی و از نفرات برگزیده و منتخب روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با ایام ولادت منجی عالم بشریت، حضرت قائم(عج) با اهداء لوح، تندیس، مبالغ نقدی و هدایایی تقدیر بعمل خواهد آمد.

جوانمرد برگزاری 11 دوره جشنواره شعر انتظار در شهرستان زرندیه را بسیار خوب، تاثیرگزار و مفید ارزیابی کرد و افزود: برگزاری برنامه‌های متنوع و مختلف فرهنگی هنری در شهرستان زرندیه توانسته موجبات ارتقاء سطح فرهنگی و ادبی این شهرستان را فراهم آورد.

وی گفت: حضور شعرای مطرح استانی و کشوری در دوره‌های گذشته این جشنواره از جمله سیدحمیدرضابرقعی، استاد غلامرضا سازگار، عبدالجبار کاکایی، استادمحمدعلی مجاهدی(پروانه)، محمد جواد شرافت، احمد علوی، مهدی رحیمی، خدیجه رحیمی، حاج عباس حیدرزاده، شهاب الدین خالقی، مجید تال، علیرضا اطلاقی و .... از نکات قابل توجه در ادوار گذشته این جشنواره بوده است.

جوانمرد ادامه داد: رایزنی هایی برای حضور استاد علیرضا قزوه در یازدهمین دوره این جشنواره صورت گرفته است که به احتمال زیاد ایشان میهمان ویژه این جشنواره خواهند بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group