پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر و با حضور برخی مسئولان محلی مجتمع آبرسانی بیدلو شهرستان زرندیه به منظور تامین آب روستاهای مناطق عشایری این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی مجتمع آبرسانی بیدلو زرندیه با هزینه بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی راه‌اندازی شده است که روستاهای بیدلو، قشلاق سردار، قشلاق سبزعلی، قشلاق بشیر و   یوسف‌علی از آن بهره‌مند خواهند شد.

سرپرست فرمانداری زرندیه در آئین بهره‌برداری از این طرح آبرسانی از ادامه عملیات اجرایی آبرسانی به قطعه چهارم بخش مرکزی به استعداد 14 روستا خبر داد.

محمد قناتی پیشرفت فیزیکی این طرح را حدود 25 درصد اعلام کرد و گفت: برای اجرای این طرح تاکنون 25 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است که برای تکمیل آن به طول 70 کیلومتر به 100 میلیارد دیگر نیاز است تا 275 خانوار روستایی عشایری از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شوند.

به گزارش ایسنا، همچنین همزمان با دهه مبارک فجر 2 واحد تولیدی در زرندیه افتتاح شد. نخستین واحد تولیدی بهره ‌ برداری شده کارخانه تولید قرص، کپسول و مکمل‌های دارویی در زمینی به مساحت سه هزار و 360 متر مربع است که با سرمایه‌گذاری 98 میلیارد ریال برای 20 نفر اشتغالزایی به همراه دارد.

دومین واحد تولیدی که مورد بهره‌برداری قرار گرفت کارخانه تولید سفره‌های یکبار مصرف در زمینی به مساحت یک هزار و 960 متر مربع و زیربنای 620 با سرمایه‌گذاری هشت هزار میلیون و اشتغالزایی هشت نفر بود.

همچنین با حضور مسئولان شهرستان زرندیه ۶ دستگاه وانت‌نیسان به ۶ خانواده تحت پوشش کمیته امداد و صندوق کارآفرینی امید شهرستان زرندیه با هدف خودکفایی و اشتغال اعطاء شد .  

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group