پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

سرپرست فرمانداری زرندیه گفت: عملیات اجرایی و بهره برداری از 34 طرح عمرانی در دهه فجر امسال در این شهرستان کلید می خورد.

محمد قناتی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: بخش بزرگ پروژه های عمرانی ایام دهه فجر در بخش های صنعت، کشاورزی، بهداشتی، آموزشی، آسفالت و زیرسازی است.
وی اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها، 225 میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات و آورده بخش خصوصی هزینه شده است.
قناتی تصریح کرد: در دهه مبارک فجر، بیش از 247 عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی اقتصادی و عمرانی در شهرستان زرندیه برگزار می شود.
سرپرست فرمانداری زرندیه تصریح کرد: تحویل پنج واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعتباری حدود سه میلیارد و 130 میلیون ریال، 2 واحد مسکن مدد جویی بهزیستی، با اعتباری بالغ بر 990 میلیون ریال، اصلاح شبکه های برق شهری و روستایی، آغاز عملیات اجرایی ساخت مدرسه 6 کلاسه و نمازخانه در شهر خشکرود با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و 500 میلیون ریال از جمله طرح های قابل بهره برداری شهرستان زرندیه در ایام دهه فجر است.
به گفته قناتی 2 باب خانه بهداشت و بلوک زایمان با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 200 میلیون ریال، بهره برداری از آبیاری تحت فشار با اعتباری بالغ بر14میلیارد ریال و نیز بهره برداری از یک مجتمع گلخانه ای کشت با اعتباری بالغ بر 135 میلیارد ریال از جمله طرح های دهه مبارک فجر در شهرستان زرندیه است.
رئیس ستاد دهه فجر شهرستان زرندیه اضافه کرد: یک واحد تولیدی با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد ریال و مرحله نخست مجتمع آبرسانی به مناطق عشایری با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال از جمله دیگر طرح هایی است در زرندیه بهره برداری می شود.
سرپرست فرمانداری زرندیه اظهار کرد: طرح آبخیز داری روستای ورامه با اعتبار 2 میلیارد و 980 میلیون ریال، آبرسانی به مجتمع بیدلو با اعتبار 130 میلیارد ریال زیرسازی و آسفالت راه روستایی با اعتبار 30میلیارد ریال از دیگر طرح های قابل بهره برداری است.
قناتی، بهره برداری از طرح ساماندهی گلزار شهدای آسیابک با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون ریال و زیر سازی و آسفالت معابر شهر خشکرود را از دیگر طرح های دهه مبارگ فجر در زرندیه برشمرد.
دیدار با خانواده شهدا، یادواره شهدا در شهر و روستاهای شهرستان، مسابقات ورزشی بومی و محلی، نشست های بصیرتی، همایش یاد یاران از جمله برنامه های ایام دهه فجر در شهرستان زرندیه است.
شهرستان زرندیه با 64 هزار نفر جمیعت، قطب صنعتی و کشاورزی استان مرکزی است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group