جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

سرهنگ محمدرضا روشندل فرمانده انتظامی زرندیه شامگاه یکشنبه درگفت و گو با ایرنا، گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از اطلاع، نسبت به تردد کامیون حامل کالای قاچاق در یکی از جاده های مواصلاتی این شهرستان وارد عمل شدند.


وی افزود: اقدامات شناسایی و توقیف این کامیون در دستور کار قرار ماموران پلیس قرار گرفت و در تحقیقات بعدی مشخص شد که محموله این کامیون در یکی از شرکت های واقع در شهرک صنعتی مامونیه تخلیه و انبار شده است.
سرهنگ روشندل تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام بازرسی از انبار این واحد صنعتی، 20 میلیارد ریال لامپ خارجی قاچاق که از کشور چین وارد شده بود، کشف و توقیف شد.
فرمانده انتظامی زرندیه اظهار کرد: در ادامه تحقیقات توسط پلیس آگاهی شهرستان مشخص شد که این واحد با وارد کردن لامپ های خارجی قاچاق آنها را بسته بندی و به بازار داخلی عرضه می کند.
وی گفت: با هماهنگی مقام قضایی شهرستان زرندیه، این واحد مونتاژ لامپ های کم مصرف پلمپ و پرونده ای نیز برای رسیدگی در مراجع قضائی تشکیل شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زرندیه گفت: در یک هفته اخیر، 17 واحد صنفی به دلیل ارتکاب تخلفاتی مانند گران فروشی و نداشتن پروانه کسب از سوی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلمپ شدند.
شهرستان زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه با جمعیت 64 هزار نفر از نظر وسعت دومین و از نظر جمیعت پنجمین شهرستان استان مرکزی می باشد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group