جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

رئیس راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای شهرستان زرندیه گفت: از بامداد امروز تاکنون در ارتفاعات بخش خرقان زرندیه 30 سانتی متر و مناطق مسطح 10 سانتی متر برف باریده است که منجر به کندی تردد وسایط نقلیه در محورهای این بخش شده بود.

رضا حاجتی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی با اشاره به بارش برف در شهرستان زرندیه اظهار کرد: با تلاش عوامل راهداری زرندیه تمامی راه‌های مواصلاتی این شهرستان که تردد در آن در اثر بارش برف به سختی صورت می‌گرفت باز و تردد در این محورها جریان دارد.

وی با اشاره به بارش شدید باران و نیز بارش برف به میزان 10 سانتی‌متر در بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: کلیه عوامل راهداری از بامداد امروز کار بازگشایی محورهایی که با برف پوشیده شده بود را آغاز کرده اند و به غیر از یک روستا که بر اثر کولاک کار بازگشایی آن زمانبر شد تمامی محورهای روستایی تا قبل از ظهر امروز بازگشایی شد.

حاجتی با اشاره به بارش برف زیاد در ارتفاعات بخش خرقان و کولاک برف عنوان کرد: تردد در منطقه خرقان بالا و ارتفاعات با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی اظهار کرد: کلیه عوامل راهداری هم‌اکنون در نقاط برف‌خیز مستقر هستند و چنانچه بارش‌ها ادامه پیدا کند در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به بازگشایی محورها خواهند کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group