شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: اطلاع رسانی عملکرد دولت از جمله حقوق مردم است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، فتح الله حقیقی در آئین تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان زرندیه، اظهار کرد: دشمنان با ایجاد نفاق و تفرقه‌افکنی بین اقوام و اقشار مختلف و جنگ‌های نیابتی با به وجود آوردن گروه‌های خبیثه‌ای چون داعش که تظاهر به دین اسلام و شرعیت دارند در صدد ضربه زدن به اسلام ناب بر آمدند که هیچ کدام از این تحرکات تکراریشان جوابگو نبوده و نخواهد بود.

وی بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت وحدت پایه‌گذاری شده توسط امام خمینی(ره) که توسط مقام معظم رهبری در حال ادامه پیدا کردن است، از چهره بسیار خوبی در سطح جهان برخوردار است و حضور ایران در نشست‌های مهم دنیا نشات گرفته از این امر است و با تدبیر این تهدیدها را از سر گذرانده ایم

حقیقی با اشاره به حضور هوشمندانه مردم در راهپیمایی محکوم کردن اغتشاشات اخیر بیان کرد: راهپیمایی 13 دی ماه در نقاط مختلف استان مرکزی در اعتراض و محکوم کردن اقدامات اغتشاشگران با حضور باشکوه مردم ثابت کرد که مردم ایران در دفاع از آرمان‌های نظام و رهبری همواره ایستاده‌اند و به دشمن اجازه دخالت در امور کشور نمی‌دهند و هرکجا احساس شود با هوشیاری و حضور آگاهانه اقدامات دشمنان را در نطفه خفه می کنند و همیشه دشمنان و استبداد و استکبار از نفوذ عاجز مانده است.

وی تصریح کرد :نکته حایز اهمیت برای مسوولین به عنوان خادمین ملت تکریم مردم است که ضمن برگزاری جلسات ملاقات مردمی باید مردم این تکریم را احساس کرده و با عمل به وعده‌ها آن را ببینند تا مشارکت مردمی و اتحاد تقویت شود و تکریم تنها به معنی ملاقات عمومی نیست بلکه درخصوص خواسته‌ها و مطالبات مردم با عمل‌گرایی و ملاقات موثر باید نتیجه حاصل شود و فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان باید پاسخگوی مردم باشد و نظارت و ارزیابی از دستگا‌ ها در این زمینه صورت بگیرد و مسوولین به وعده های خود عمل کنند .

معاون استاندار افزود : اقدامات دولت در بخش‌های مختلف باید به مردم اطلاع رسانی شود و باید پاسخگوی رسانه‌ها باشیم. قطعا رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسوولین بوده و با انتقاد سازنده و رعایت صلاح ملی یاریگر مسئولین خواهند بود .

وی با تاکید بر حفظ وحدت و اتحاد اظهار کرد: تعامل با کلیه گروه‌هایی که در چارچوب قانون فعالیت می‌کنند و ضامن امنیت جامعه هستند و ایجاد وفاق و همدلی بین احزاب، گروه‌ها، نهادها و .. برای ایجاد نشاط سیاسی در جهت پیشبرد اهداف این نظام و دولت باید مورد توجه فرمانداران قرار گیرد و در این زمینه اقدام کنند و فرمانداران باید از تعامل و همکاری احزاب در راستای توسعه شهرستان استفاده کنند.

حقیقی ادامه داد: جوانان برای بیان خواسته‌های قلبی خود نباید لکنت زبان بگیرندو بدون شک حضور جوانان در عرصه‌های مختلف زمینه کسب توفیقات زیادی را در حوزه‌های مختلف فراهم می کند و از جوانان شایسته به عنوان فرصت و ثروت استفاده شود و جوانان نیز در چارچوب قانون فعالیت کنند.

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار مرکزی اضافه کرد : شهرداران و شوراها برنامه‌های اجرایی را در راستایی برنامه کاهش اسیب‌های اجتماعی در دستور کار قرار دهند و در بحث مشارکت مردم با ارایه طرح‌های کاربردی نقش موثری در سطح شهرستان ایفا کنند.

وی با اشاره به ایجاد و گسترش اتحاد و همدلی وحدت بین مردم افزود : برای ایجاد اتحاد و همدلی بین مردم باید اعتماد مردم به مسوولین تقویت شود و لزوم به وجود آمدن اعتماد رضایت از عملکرد مسوولین توسط مردم است که در نتیجه به مشارکت مردم در زمینه‌های مختلف در راستای توسعه منتهی می شود.

در این جلسه با تقدیر از اقدامات جعفر نخستین فرماندار پیشین زرندیه ، با اهدای حکم استاندار توسط معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری محمد قناتی به عنوان سرپرست فرمانداری زرندیه معارفه شد.

جعفر نخستین به عنوان سرپرست حوزه استاندار یزد معرفی شده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group