جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

مردم شهرستان زرندیه با برپایی راهپیمایی در شهرهای مامونیه، پرندک و زاویه، اغتشاشات اخیر در برخی از شهرهای کشور را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، راهپیمایان در شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه با حرکت از میدان شهرداری به سمت میدان امام (ره) این شهر با سر دادن شعارهای انقلابی فریاد دفاع از نظام اسلامی و ولایت را سر دادند و تحرکات اخیر دشمنان در به آشوب کشاندن کشور را محکوم و خشم و انزجار خود را از فتنه‌گران اعلام کردند.

امام جمعه زرندیه در اجتماع راهپیمایان این شهرستان گفت: مردم شهیدپرور و انقلابی این شهرستان با حضوری پرشور در راهپیمایی امروز مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان، فتنه‌گران و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زدند و توطئه‌های نظام سلطه را محکوم کردند.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی افزود: با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی روز به روز شاهد اتحاد و یکپارچگی ملت ایران در سایه سار ولایت فقیه و ارزش های اسلامی هستیم و با تمام جان از دستاوردهای نظام شکوهمند اسلامی دفاع خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در اعلام حمایت از نظام و رهبری بار دیگر به دشمنان و نظام سلطه ثابت کرد که این انقلاب با سرعت پیش می رود و هیچ توطئه‌ای علیه مردم هوشیار و بابصیرت ایران اسلامی کارساز نیست و تمامی ترفندها نقش بر آب خواهد شد.

امام جمعه زرندیه تصریح کرد: این حضور گسترده مردم در دفاع از نظام و رهبری رسالت جدیدی را بر دوش مسئولان می‌گذارد و آن خدمت صادقانه و بی‌منت به مردمی است که تا پای جان برای صیانت از انقلاب ایستاده‌اند.

وی تاکید کرد: مسئولان باید جوابگوی این حضور خودجوش و مردمی باشند و با خدمت به مردم و برطرف کردن مشکلات هر بهانه را از دشمنان انقلاب و عوامل آنان در داخل از کشور بگیرند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی خاطر نشان کرد: مردم مطالبات بسیاری دارند و اصلی‌ترین مشکل آنها مسائل اقتصادی و معیشتی است و از مسئولان انتظار می‌رود با حل مشکلات معیشتی و اشتغال مردم، بهانه را از دشمنان بگیرند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group