شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

به مناسبت هفته بسیج اولین کارگاه هنرهای تجسمی بسیج به همت این اداره و کانون بسیج هنرمندان ناحیه زرندیه در محل این اداره برگزار شد.

احمد جوانمرد مدیر کانون بسیج هنرمندان ناحیه زرندیه در گفتگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، گفت: در این کارگاه هنرمندان رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی از جمله نقاشان، طراحان، خوشنویسان، عکاسان و ... حضور داشتند که به خلق آثار بسیار زیبایی با موضوع بسیج، فرهنگ ایثار وشهادت و مقاومت پرداختند.

جوانمرد تربیت و پرورش هنرمندان متعهد و متخصص را از اهداف بسیج هنرمندان عنوان نموده و افزود: هنرمندان بویژه هنرمندان متعهد همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور داشته و منشاء اثر بوده اند.

وی ادامه داد: ثبت و ضبط وقایع مهم تاریخی، فرهنگی، سیاسی، علمی و اقتصادی همیشه توسط هنرمندان صورت گرفته و این جز به ظرفیت نهفته در دستان هنرمند نویسندگان، پژوهشگران، نقاشان، عکاسان، فیلمسازان و... امکان پذیر نیست.

جوانمرد انتقال ارزش‌ها، اهداف و آرمانهای امام راحل، انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس به نسل‌های بعدی انقلاب را رسالت مهم هنرمندان متعهد و بسیجی عنوان کرد و از مسئولین خواست تا با حمایت از این قشر زحمتکش در راستای رشد و اعتلای فرهنگ بسیج قدم بردارند.

گفتنی است امام جمعه و فرماندار شهرستان و دیگر مسئولین در این کارگاه حضور یافته و از آثار هنرمندان بسیجی بازدید کردند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group