يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

با فوت پدر خانواده اي در زرنديه و در مراحل تحقيقات كارآگاهان پليس، راز فقدان چهار ساله پسر اين خانواده برملا و مشخص شد که او توسط پدرش به قتل رسيده است .

به گزارش ایسنا، به نقل از پليس، سرهنگ" محمدرضا روشندل" فرمانده انتظامي شهرستان زرنديه در اين باره گفت : د ر سال 1392 فقدان پسر 27 ساله اي به پليس آگاهي شهرستان اعلام شد و با ثبت مشخصات مفقودي اين فرد در سامانه پليس، پرونده اي در اين خصوص تشكيل شد ولی بعد از گذشت چندين سال هيچ اطلاعي از سرنوشت او به دست نيامد .

وی افزود: در مراحل رسيدگي به اين پرونده و بعد از گذشت مدتي از فوت پدر خانواده، اطلاعاتي از قتل فرد مفقود شده به دست آمد و بلافاصله تحقيقات تخصصي كارآگاهان در اين خصوص با تحقيقات از اعضاي خانواده آغاز شد .

روشندل افزود: در مراحل بازجويي اعضاي خانواده مشخص شد كه پسر جوان خانواده به علت اعتياد، با پدرش درگيري داشته است و سرانجام توسط پدر خانواده به قتل رسيده و در حياط منزل دفن مي شود .

به گفته وی، بعد از گذشت چند سال و بعد از فوت پدر با توجه به حركات و رفتار مشكوك او و گريه و زاري كه در گوشه اي از حياط منزل داشته ديگر اعضاي خانواده به رفتار او مشكوك مي شوند و بعد از فوتش، اقدام به كندن حياط منزل مي كنند كه با آثار جسد برادرشان روبرو مي شوند .

فرمانده انتظامي شهرستان زرنديه اظهار کرد: با هماهنگي مقام قضائي جسد مقتول براي تحقيقات بيشتر به پزشكي قانوني ارسال شد و مراحل رسيدگي به پرونده همچنان ادامه دارد

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group