جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

با حضور جمعی از مسئولان شهرستان زرندیه چهار طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در این مراسم گفت: نخستین پایگاه فوریت‌های پزشکی شهر پرندک به مساحت 120 متر مربع و صرف هزینه ای بالغ بر 127 میلیون تومان در اتوبان تهران ساوه احداث و هزینه آن توسط خیر نیکوکار "ستایش کوهپایه‌زاده" تامین شده است.

جلیل کوهپایه زاده افزود: پایگاه فوریت‌های پزشکی شهر مامونیه نیز به مساحت 120 متر مربع و با صرف اعتباری معادل 140 میلیون تومان احداث و به بهره‌برداری رسید که هزینه توسط خیر نیکوکار " سیدعلی مرتضوی" تامین شده است.

وی افزود: کلینیگ ویژه تخصصی بیمارستان شهدای آسیابک نیز به مساحت 750 متر مربع و در دو طبقه با صرف هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان به بهره برداری رسید که نقش مهمی در ارائه خدمات بیشتر درمانی و درمان سرپائی مردم این منطقه دارد.

کوهپایه زاده افزود: این کلینیک شامل چهار بخش داخلی، جراحی، زنان و دندانپزشکی است با فعالیت 11 مطب پزشکی است و در طول مدت 18 ماه ساخته شد.

وی ادامه داد: تجهیز این کلینیک تخصصی در مجاورت بیمارستان شهدای آسیابک موجب خدمات‌رسانی بیشتر به مردم خواهد شد و از مراجعه شهروندان برای درمان تخصصی به سایر شهرها جلوگیری کرده و وزارت بهداشت نیز متعهد شده است در صورت تامین 20 درصد از هزینه تجهیزات این کلینیک تمامی تجهیزات را در اختیار دانشکده قرار دهد که این مبلغ نیز تامین و بزودی ارسال خواهد شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در ادامه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پانسیون بیمارستان امام رضا (ع) زرندیه نیز گفت: این پانسیون در زمینی به مساحت 900 متر مربع و در دو طبقه و با برآورد هزینه‌ای 10 میلیارد ریالی احداث خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به خدمات دولت در حوزه بهداشتی و درمانی اظهار کرد: با تاسیس دانشکده علوم پزشکی در ساوه که در آستانه پنج سالگی قرار دارد و پیگیر ارتقای آن از دانشکده به دانشگاه هستیم شاهد ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های ساوه و زرندیه حتی در دورترین نقاط روستایی هستیم.

کوهپایه زاده افزود: تقارن آغاز بکار دانشکده علوم پزشکی با اجرای طرح تحول نظام سلامت و تقویت رویکرد درمانی در دولت یازدهم مردم ساوه و زرندیه از خدمات بیشتری در حوزه سلامت برخوردار شده‌اند.

در مراسم بهره برداری از این پروژه ها نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار زرندیه و جمع دیگری از مسئولان حضور داشتنند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group