شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت بیمارستان جدید جایگرین بیمارستان دولتی شهید مدرس، تحول درمانی در ساوه و زرندیه بوجود خواهد آورد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمدرضا منصوری در آئین بهره برداری از چهار پروژه بهداشتی و درمانی شهرستان زرندیه افزود: ساخت بیمارستان 160 تختخوابی که بطور مشترک توسط وزارت راه و شهرسازی و وزارت بهداشت احداث خواهد شد نقش عمده‌ای در ارتقای شاخص‌های درمانی و بهداشتی دو شهرستان ساوه و زرندیه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کلنگ احداث این بیمارستان بزودی بر زمین زده خواهد شد، افزود: مکان یابی محل احداث این بیمارستان به دلیل مجاورت با پردیس دانشکده علوم پزشکی موجب خواهد شد که زمینه ارائه خدمات درمانی و آموزشی با جذب دانشجویان بیشتر و رشته های جدید در حوزه درمانی بیش از گذشته فراهم شود و این مرکز درمانی به یک مجتمع درمانی، آموزشی و پژوهشی تبدیل شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته توانسته‌ایم بودجه دانشکده علوم پزشکی ساوه را تا مرز 70 درصد ارتقا دهیم که موجب تعریف و اجرای پروژه‌های گوناگونی در حوزه بهداشتی و درمانی در دو شهرستان ساوه و زرندیه شده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم ساوه و زرندیه شایسته ارائه بهترین خدمات هستند، گفت: ساوه و زرندیه به لحاظ صنعتی بودن و قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی کشور حجم قابل توجهی از حوادث را به خود اختصاص داده اند که باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد تا در هنگام بروز سانحه افراد کمترین دغدغه را در درمان خود داشته باشند.

به گزارش ایسنا، فرماندار زرندیه نیز گفت: طرح تحول نظام سلامت در کشور انقلابی را در حوزه بهداشت و درمان بوجود آورده است و موجب شده تا به فرموده مقام معظم رهبری مردم فقط درد و رنج ناشی از بیماری را احساس کنند و در خصوص هزینه های درمانی با مشکل مالی مواجه نشوند.

جعفر نخستین افزود: در شهرستان زرندیه نیز اتفاقات خوبی در حوزه ارتقای حوزه بهداشت و درمان بوقوع پیوسته است و توانسته زمینه برخورداری از خدمات بیشتر سلامت را در بین مردم فراهم کند.

وی در ادامه با اشاره به تاخیر در راه‌اندازی بیمارستان جدیدالتاسیس امام رضا (ع) زرندیه گفت: نبود راه دسترسی مناسب برای تردد به این مرکز درمانی از جاده اصلی موحب تاخیر در افتتاح آن شده است.

نخستین افزود: با تخصیص بودجه برای مناسب سازی و ایجاد راه دسترسی مناسب به این بیمارستان بزودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

وی افزود: عملیات اجرایی این بیمارستان توسط وزارت راه و شهرسازی به اتمام رسیده است و پس از تجهیز آن توسط وزارت بهداشت و ایجاد راه دسترسی مناسب مردم این شهرستان از خدمات آن برخوردار خواهند شد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group